Sevenord Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Nå tror jeg tiden er inne til å bytte den ut med noe nytt. Mest pga joysticken begynner å bli utrolig sløv, og tror ikke jeg orker drive å sende inn å styre med reklamasjon.. Dvs, jeg blir sikkert å gjøre det, men uansett så frister det med noe nytt Hvilke valg har man da egentlig som er konkurransedyktig? Krav: wlan er kjekt edge eller umts helst qwerty tastatur eller touchscreen over snittet god skjerm Som dere forstår, må være litt geek, men samtidig ikke noen diiiger klump. Har sett på HTC Tytn, og slike.. Men er litt usikker på hva som er å satse på. Om noen har innspill og tips så kom med det Endret 24. januar 2007 av el`satanical Lenke til kommentar
covah Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hva med Nokia E61? Eller E70? Ingen av dem er helt nye (kom vel i fjor høst eller no), men funker bra. Begge har wlan, umts og edge og qwerty tastatur. E61 har best skjerm av dem. Men uansett, skulle jeg ha kjøpt en telefon med qwerty tastatur idag, ville jeg ha gått for en TyTN. Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Eller hva med Samsung i600? Link Tror den vil dekke dine fleste behov i tillegg til at den er en del mindre en TyTn. Endret 25. januar 2007 av SuperMorten Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) E61 virket svært lite elegant, ivertfall på bilder. Litt for bred. Nokia E70 vekket heller ikke noen sterke følelser ut fra bildene, og jeg ser for meg at tastaturet med de hengslene + mitt inntrykk av nokia kommer til å fungere dårlig i lengden Men takk for tipsene, de var ivertfall ikke så dyre! Samsung i600 så også litt sær ut, men den har helt sikkert potensiale ja! Spørs hva prisen blir.. Ser for meg at TyTn fortsatt er på topp, tror jeg må få tafset litt på en slik Men takk for innspill, setter pris på fler! edit: HTC P4350 kan virke som en smart sak! Ikke ille pris heller. http://www.mpx.no/aspx/cart/mob_konfig_tel...aspx?plid=74689 Endret 25. januar 2007 av el`satanical Lenke til kommentar
covah Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Pass på. HTC P4350 har en MYE dårligere prosessor enn TyTN. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Jepp. Men så er den til gjengjeld mindre, stiligere, og mye billigere Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 OMAP850'n er ikke så ille som mange skal ha den til. Telefonen min er stort sett minnebegrensa, ikke av prosesssorkraft. Den klarer alle vanlige oppgaver uten å bukke. Selv Skype, som selv sier at man trenger minst 400MHz, kjører greit på 200MHz'n, og går helt strøkent om man bruker OMAPClock og klokker prosessorer til ca 250MHz. Med på kjøpet får du jo bedre batterikapasitet;) Jeg har P3300, samme prossessor, og han ved siden av meg nu har P4350. Strøken telefon! Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg har nettopp bestilt HTC s620. Blackberry killer med Qwerty tastatur. Kanskje det kunne være noe? Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Begynner å høres mer og mer ut som en plan dette! 3500,- m telenorbinding er jo helt ok pris.. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Javisst. Leste en fin test på dansk av en daglig TYTN bruker som sammenligner de to produktene. Han roser s620 opp i skyene som det beste valget i Smartphone klassen! TYTN har et litt annet bruksområde, den er en PDA-telefon som er vesentlig større og tyngre en s620. les test hers620 Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Nå svarte jeg før du hadde skrevet ang s620 Det jeg mente var at p4350 høres ut som ett meget bra alternativ. Den s620 har ikke touchscreen, noe jeg har litt lyst på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå