Gå til innhold

Draenei og Blood elf, hva slags class?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For alle andre klasser enn paladin er det bedre med andre raser enn BE. Mana Tap og Arcane Torrent har begrenset bruksnytte, og i forhold til WotF, Hardiness, Warstomp, Bloodfury og Berserker vil jeg si BE kommer til kort. For paladins har du jo ikke noe valg, men Mana Tap er praktisk til pulling av mobs (som har mana, vel og merke).

 

Draeni har jeg ikke testa i det hele tatt enda, men HoT og Aura ser vel bra ut ? Men samtidig så er Stoneform, +spirit, +intellect og Shadowmeld bra for forskjellige klasser...

 

Jeg ville enten valgt ut ifra WotF eller smak og behag ...

Lenke til kommentar
For alle andre klasser enn paladin er det bedre med andre raser enn BE. Mana Tap og Arcane Torrent har begrenset bruksnytte, og i forhold til WotF, Hardiness, Warstomp, Bloodfury og Berserker vil jeg si BE kommer til kort. For paladins har du jo ikke noe valg, men Mana Tap er praktisk til pulling av mobs (som har mana, vel og merke).

 

Draeni har jeg ikke testa i det hele tatt enda, men HoT og Aura ser vel bra ut ?  Men samtidig så er Stoneform, +spirit, +intellect og Shadowmeld bra for forskjellige klasser...

 

Jeg ville enten valgt ut ifra WotF eller smak og behag ...

7791407[/snapback]

 

Om han akkurat har kjøpt spillet er jeg ikke sikker på om han skjønte alle forkortelsene der:P

 

Men om du vil være blood elf eller draenei ville jeg valgt draenei shaman eller bloodelf paladin. Det er to klasser som er nye for begge sider(alliance og horde). Ville valgt shaman ettersom palla suger tiss..

Lenke til kommentar

Paladin > Shaman. I allefall så lenge du kan spille klassen din.

 

Det jeg ville gjort hvis jeg måtte velge mellom Draenei og Blood Elves ville vel vært å rolle paladin uansett. Det er en veldig allright class som første character, og den er morsom. Iløpet av det siste året har paladins blitt knallsterke, så du vil være langt fra den svakeste classen.

 

Ellers så har du jo muligheten til å spille mage som er morsomt. Mye damage, men du tåler jo mindre. Det du burde gå ut i fra er jo hva slags class du vil spille, og ikke kun hva slags race.

Lenke til kommentar
Om han akkurat har kjøpt spillet er jeg ikke sikker på om han skjønte alle forkortelsene der:P

 

Men om du vil være blood elf eller draenei ville jeg valgt draenei shaman eller bloodelf paladin. Det er to klasser som er nye for begge sider(alliance og horde). Ville valgt shaman ettersom palla suger tiss..

7791693[/snapback]

 

 

Ah! Haha!

Jeg så bare at han "akkurat hadde fått seg BC" Ikke at han var ny i hele spillet :blush:

Lenke til kommentar
For alle andre klasser enn paladin er det bedre med andre raser enn BE. Mana Tap og Arcane Torrent har begrenset bruksnytte, og i forhold til WotF, Hardiness, Warstomp, Bloodfury og Berserker vil jeg si BE kommer til kort. For paladins har du jo ikke noe valg, men Mana Tap er praktisk til pulling av mobs (som har mana, vel og merke).

7791407[/snapback]

 

Uenig i at racialene til Blood Elves er dårlig, og spesielt ikke for Paladiner.

Mana Tap i seg selv er lite nyttig uansett (bortsett fra pulls, veldig hendig), men Arcane Torrent derimot er en virkelig killer.

Både i pvp og i pve har den et enormt potensiale.

Sammen med Mana Tap blir den som et ekstra manabatteri som kan utløses når du trenger det som mest, og i pvp er bruksområdene enda heftigere.

Arcane Torrent har redda meg flere ganger når motstanderen prøver å fyre en av stor heal/fear/sheep og Hammer of Judgment er på cooldown.

Blood Elf Paladiner får med andre ord en svært heftig måte å kontre alle mulige spells på, og siden Paladinen uansett er en melee-klasse, så spiller det ingen rolle om silence effekten fra Arcane Torrent er begrensa til 8 yards.

 

Jeg tror faktisk jeg skal gå så langt som å påstå at jeg ikke ville bytta ut Mana Tap/Arcane Torrent mot Will of the Forsaken engang, nettopp fordi de er så ekstremt nyttige for melee-klasser.

Lenke til kommentar

racialen til Blood ELfs henger samme. den første som heter mana tap lar deg suge litt mana fra fiender med mana og lagre det som en buff på deg i form av enten mana eller energy om du er rogue. dene buffen kan du stacke 3 ganger. den andre racial'en heter Arcane Torrent og det den gjør er å silence motstandere i 8 yard avstand fra deg. samtidig som alle eventuelle buffs du måtte ha fra mana tap, blir konvertert til mana\energy hos deg.

 

hvis det var vanskelig å forstå så er det bare å mekke en lvl 4 BE og teste, det er ganske enkelt når du har sett hvordan detforegår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...