Footy Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 hehe. det gikk bra. Kjøler'n sitter og maskinen er oppe å går.. 35-38 idle.. Den bråker litt for mye da Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg har selv montert en INTEL Celleron prosessor. Jeg måtte trykke svinaktig hardt... Trodde jeg hadde ødelagt HK. Tror faktisk en av festene ikke står ortlig inn. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 hehe. det gikk bra. Kjøler'n sitter og maskinen er oppe å går.. 35-38 idle.. Den bråker litt for mye da 7842622[/snapback] Ok, har 48 idle jeg Men jeg har overklokka til 3,0 GHZ da Lenke til kommentar
Footy Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 kan ikkenoe om klokking... så tror ikke jeg legger meg ut på det enda... Veit du forresten om det går ann å skifte Stock vifta... Ikke kjøleren men bare vifta til en mer stillegående en? Det kjøler jo ypperlig, har bare lust på litt mindre lyd uten å betale 400,- for det.. Lenke til kommentar
Geir68 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Last ned og installer SpeedFan.(gratis) Med denne kan du regulere viftehastigheten noe ned, eller la programmet regulere hastigheten automatisk ihht temperaturen på CPU. Det er nesten utrolig hvor mye det hjelper å regulere ned viftehastigheten til f.eks. 70%. Geir Lenke til kommentar
Footy Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Speedfan er lastet ned og installert. Har redusert vifta til 70 % og det funka bra, men... Hvordan kan jeg få det til å forbli sånn? At den kjører ved 70% ved hver oppstart, for nå resetter den seg hver gang jeg starter maksinen på nytt.. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Speedfan er lastet ned og installert. Har redusert vifta til 70 % og det funka bra, men... Hvordan kan jeg få det til å forbli sånn? At den kjører ved 70% ved hver oppstart, for nå resetter den seg hver gang jeg starter maksinen på nytt.. 7850108[/snapback] hmm. lurer på det samme jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå