Espen F Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 eller.. gratis og gratis. for 59 kr i måneden så kan du faktisk ringe så mye du vil gratis fra datamaskinen din med telenor (adsl) programmet heter INTERFON! og jeg har aldri hørt om det før jeg tilfeldigvis dumpa innom det idag på jobb. du finner det HER! håper jeg dumpa denne i rett kategori. er bare så happy over at jeg fant dette.. ikveld skal det ringes for alle penga. da det bare tar en time å få dette aktivert! life is again.. SWEEEEEEEEEEET! :grin: :grin: :grin: :grin: Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 gi gjerne noen tilbakemeldinger hvis noen har prøvd det.. jeg er hvertfall jæ.. eeh.. VELDIG spent på hvordan det virker når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
bentose Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 "Men nå trenger du faktisk ikke telefon for å ringe noen lenger." Men telefonabonnement må du ha. Iallfall dersom du har ADSL frå Telenor, og utan det er det vel liten vits å ha Online Internett abonnement. I tilleg verte det svindyrt å bruke pc'en i staden for vanlig telefon. Dersom PCen din er koblet på Internett fra et annet nett enn Online Internett, så kommer et tillegg på kr 0.60/min på alle priser i tabellen over. I tillegg vil startprisen for PC-til-PC og PC-til-fast-telefon være kr 0.45. Det er en forutsetning for inngåelse av denne avtale at kunden allerede har ett av følgende abonnement fra Telenor Plus: Online Internett TOTAL Online Internett PLUSS Dersom PCen din er koblet på Internett fra et annet nett enn Online Internett, så kommer et tillegg på kr 0.60/min på alle priser i tabellen over. I tillegg vil startprisen for PC-til-PC og PC-til-fast-telefon være kr 0.45. Men ringer du meir enn 7 timar med vanleg telefon til 0.14 øre minuttet pr. månad så kan det løne seg. Får håpe dette er eit steg i retning av å kunne seie opp vanleg telefonabonnement. Vert ikkje kvitt 239,- månaden for ISDN utan å betale så mykje at det gjeng fleire år før det løner seg. Bent Lenke til kommentar
masoval Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 noen som veit om andre slike programmer for oss som ikke bruker telenor? Svigers er på jorden rundt reise, og det er jo artig å høre hvordan det går. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 ja men når dette erstatter vanlig telefonbruk. så vil jeg spare penger på dette når jeg da har en tlfregning på 600 i måneden.. så dette er en SWEEEET deal for meg. :smile: Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Quote: Får håpe dette er eit steg i retning av å kunne seieopp vanleg telefonabonnement. Vert ikkje kvitt 239,-månaden for ISDN utan å betale så mykje at det gjengfleire år før det løner seg.Bent Hva mener du? Det er jo gratis å si opp et ISDN-abonnement. Det er kanskje andre ting du tenker på? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 hvordan fungerer dette da? må man bruke mic'en til PC'n i stedenfor telefonen? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 jupp.. micen er løsningen på mine økonomiske tlf-problemer. :smile: Lenke til kommentar
Danny Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 æsj Telenor med deres 1gb cap. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-29 21:19, skrev Danny:æsj Telenor med deres 1gb cap. Det går sikkert utenom grensen. Tror ikke slike ekstra-tjenester som du betaler for registreres i 1GB/måned-helvetet.. :wink: Dette gjelder hvertfall for spill-nedlastings-tjenesten deres. Lenke til kommentar
Cameraguy Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-29 20:48, skrev Pluto:Hva mener du? Det er jo gratis å si opp et ISDN-abonnement. Det er kanskje andre ting du tenker på? Man MÅ ha ett analog eller ISDN telefonabonnement fra Telenor får å få "lov til" å ha ADSL. Når jeg skulle bestille måtte jeg i tillegg ha ISDN, da gikk det ikke med analog. Det var en av mange grunner til at jeg valgte NextGenTel. Så... du blir nok ikke kvitt telefonabonnementet ditt før du sier opp ADSL fra de. Og da får du jo heller ikke brukt PC'n til å ringe med. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 da sitter jeg og prater i interfon.. gratis.. grei lydkvalitet.. litt forsinkelser er det, men det er som mobiltelefoni.. dette liker ejg. tok 10 min å lese og fikse... 6 av de minuttene leta jeg etter netmeeting på google.. før jeg fant ut at conf i cmd fikset det meste. :smile: life is sweeeeet. Lenke til kommentar
obese Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 hvor fattig går det ann å bli? det er så utroli mye pes med slike progs... det er iaff min erfaring... finn meg en måte jeg kan ringe billig til kina, så er jeg intressert :wink: (jævla prepaidkortene funker ikke orntli lenger :sad: ) Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 dette var det ikke mye pes med.. var som å ringe vanlig. og penger spart fra telenor er penger jeg sparer med GLEDE.. Lenke til kommentar
randby Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Etter noen kjappe søk på nettet fant jeg ut at http://www.callserve.com tilbyr samtaler over hele verden for svimlende lave minuttpriser. Innen norge er det ca 23 øre pr minutt. Kanskje ikke veldig billig, men til Australia koster det 35 øre. Vet ikke kvaliteten på tjenesten, men det virker interessant for meg som har 5 mbit linje og ingen fasttelefon... Vil ikke registrere meg hos Telenor, da det selskapet er noen blodsugere og garantert har enorm profitt på IP-telefoni. Fins det andre alternativer? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Før så husker jeg det var gratis ringe fra datamaskinen. Er det ikke det lengere? blir dyr og prata med dama samma om man ringer hus eller mobil liksom :sad: Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 det er gratis hvis du har telenor nå.. les øverste melding og klikk deg inn på sida.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå