Veta Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hei. Jeg vil flytte en character jeg har til en annen server med flere venner av meg, men jeg lurte på hvordan jeg skal få betalt? Jeg er under 18, og er lei av å spørre foreldre om alt. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Dumt spørsmål. Du har ikke noe annet valg enn å få deg en med Visa til å hjelpe deg. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Det er ikke et så dumt spørsmål. Det er sikkert mange som baserer seg på Gamecard som vil PCTe. Dessverre syns det ikke å være andre måter enn VISA/tilsvarende på dette punktet akkurat nå. Lenke til kommentar
Veta Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg leste noe om at det gikk an å få PayPal konto på mobil-telefonen. Man må være 18 for å få til det og? Lenke til kommentar
Dondrio Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Jeg leste noe om at det gikk an å få PayPal konto på mobil-telefonen. Man må være 18 for å få til det og? 7791016[/snapback] Kan man betale wow med paypal a? Derimot kan man betale med Visa electron, noe som de som er 15-17 år kan ha, det funker ihvertfall og betale playtime med det Endret 24. januar 2007 av Dondrio Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Kun i england det da, mitt funker ihvertfall ikke. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Mitt (Nordea) Visa Electron funker å betale playtime med Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Mitt (Nordea) Visa Electron funker å betale playtime med 7791531[/snapback] Da er det ikke et vanlig electron-kort, for de har ikke kortnummer. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Ja, det er kun for dei med kortnr som virker. Mange har det som kun virkar i minibank og butikker. Eg er ein av dei. På mitt kort står det berre "0000" som kortnr. EDIT: Jo, skarstad, mange elektronkort har kortnr. Langt ifra alle... Endret 24. januar 2007 av Fjott Lenke til kommentar
Tulelgeit Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Mitt (Nordea) Visa Electron funker å betale playtime med 7791531[/snapback] Da er det ikke et vanlig electron-kort, for de har ikke kortnummer. 7791748[/snapback] Jeg hadde visa elektrn fra sparebank 1 gruppen. Funka fint første månedene med gratis spilling =) Registrerte det, så feila etter 15 ager. Holdt på sånn noen ganger uten at den ble trekt Men jeg fant kortnummeret mitt på lappen som fulgte med kortet og ikke på kortet! Det pleier å stå på lappen som følger med Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Ja, det er kun for dei med kortnr som virker. Mange har det som kun virkar i minibank og butikker. Eg er ein av dei. På mitt kort står det berre "0000" som kortnr. EDIT: Jo, skarstad, mange elektronkort har kortnr. Langt ifra alle... 7791750[/snapback] Er bare å be om ett nytt i banken. Hadde Nordea Maestro kort før, men fikk nytt visa electron fordi alle nordea kunder skulle ha chip på kortet. Endret 29. januar 2007 av Nikkor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå