Gå til innhold

Albert Einstein liker vi ikke.

edge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, dro litt på smilebåndet ja. Einstein var dum, og Hitler var god, var det ikke sånn?

7846068[/snapback]

Blir vel litt feil å gjøre det til "ironi" på den måten. For man kan diskutere att og frem, men til syvende og sist var Hitler en genial mann. Han hadde bare ikke så gode intensjoner :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg vil tro at de som hadde fysikk og/eller til en viss grad matte på vidergående skole eller høyere vil syntes at dette var morsomt. Mens de som ikke hadde det, lurer på hva en einstein er. (Disclaimer: This may not apply for everyone)

Personlig så må jeg si at jeg trakk godt på smilebåndet :)

Endret av thomas_c24
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-lQle7N2M

Jeg synes dette er veldig morsomt spesielt med tanke pa at jeg ser pa albert einstein som den mest geniale personen som noen gang har levd. For over hundre ar siden skapte han en formel som den dage i dag stemmer helt korrekt med den mest avansert fysikk forskningen. Viste dere forresten at hadde ikke vart for einstein hadde GPS systemet aldri fungert?

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
ROFL!! Hahaha  :!:  kanskje har jeg dårlig sans for humor, kanskje ikke, men dette var genialt!

8037112[/snapback]

Syntes det at du faktisk syntes det var hysterisk morsomt var morsommere enn hele gullkornet, men dog var ingen av delene særlig morsomme :roll:

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...