Qwseyvnd Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Hei, jeg har problemer med ISDN. (Pappas pc) når jeg kobler til internett, ok. Senere uavhenging tid så kobler den av og gir beskjed at jeg skal koble igjen, kobler denne gangen tar det lang tid og blir "kan ikke opprette tilkoblingen" eller "ugyldig passord" har tastet passord riktig. Pappa har ringt til Telenor, men de vil ikke hjelpe pga WinXP skulle være WinME, jeg installerte WinXP for jeg vet WinME er det råtneste som fins. Neivel prøver HP støtte og support, samme de. Jeg har Tele2 Mamma betaler regningen (modem) alt ok. Tok med min PC til Pappa og koble til Telenor internett, alt ok...ISDN kort er Eicon Diva 2.0 USB...den ville ikke vise siden, på min PC, men på pappas pc er alt ok utnatt auto avkobling. Sjekket inaktiv avkobling, ok. Meget merkelig. Pappa skylder på meg pga WinXP og ber meg å reparere internettet. Hva skal jeg gjøre? :sad: Lenke til kommentar
bertie Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 har du oppgradert fra ME til XP? på en "jobb"-pc eller noe, siden du nevner at det skulle vært ME? Det burde fungere, men nå er det ikke alltid at oppgraderinger går 100% riktig, og vet du at det isdn-kortet er støttet av XP? bertie Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 30. november 2002 Forfatter Del Skrevet 30. november 2002 Ja, den er støttet av XP, og Pappa kjøpte den pc gjennom jobben 49% rabatt. Lenke til kommentar
Rent2Kill Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Få bestilt en ny NT boks... Det er ofte den som lager problemer. (Hvist du apselutt ikke har problemer når du bruker PC på ISDN til noen andre.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå