bendik92 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Jeg skjønner meg ikke på amentio!! når eg har valgt en pc så står det ikke spessan på den!! det står f.eks: Intel® Core™2 Duo Processor T7600/T7400/T7200/T5600/T5500, 1.66~2.33GHz, FSB: 667MHz, 4MB/2MB L2 Cache ikke de rektige spesifikasjonene, korsen kan jeg se de riktige spesifikasjonene?? det er irriterende dårlig oversikt, var det ikke får prisene hadde eg drette oppi dem og de hadde muligens tapt en kunde edit: kan dere nevne forskelige plasser som dere ikke anbefaler å handle (f.eks whitbox hørte jeg skremende nytt fra https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=698233 som å sende pcen og ikke få dn tilbake og jeg vil gjerne høre positive netsider også Endret 24. januar 2007 av bendik92 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 regner med det dreier seg om en maskin som kan leveres med alle disse prosessorene, og at du må velge på ett senere stadium. Har du link? Lenke til kommentar
bendik92 Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) ja sry glemte link http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=c:...b:108;p:1128917 men er noen nettbutikker såm er dårlige eller gode? er litt skeptisk å kjøpe fra nettsider jeg aldrig har hørt om.. og er amentio ei bra side (service og popular?) Endret 25. januar 2007 av bendik92 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Det eneste jeg liker med amentio er prisene, ordrestatusen er en vits (en jeg kjenenr bestilte skjermkort der i fjor sommer og fikk det et par uker etter, står fremdels "under behandling" eller noe sånt på ordrestatus), samme kompis bestilte en videokamera som del ikke etter bestillingen fjernet fra sortimentet og han får ingen info om han får det eller ikke). Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 komplett er vel en av de beste nett butikene nå netshop er bra og Lenke til kommentar
bendik92 Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 ok takker ja netshop har noen gode hper de har fått inn dell er heller ikke dårlig men hva med xd.no de har gode tilbud? <----- funny Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg har handlet med itbutikken, pcutstyr, komplett, mpx, psdata og de 2 førstnevnte vil jeg ikke anbefale. Mpx og psdata er jeg veldig fornøyd med, komplett sånn passe. Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg er veldig fornoyd med XD, har handlet en del dyre ting der. De leverer raskt og har en profesjonell weblosning, og har ofte meget gode priser. Ellers er jeg veldig glad i Psdata, og MPX, Netshop og Komplett er ogsa flinke. Sjekk forresten ut webshopguiden dersom du ikke har gjort dette enna. Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 jeg er knallfornøyd med amentio, utrolig kjapp levering, hvis de har varen på lager er det maksimalt 2 dager leveringstid. retur av varer går greit og prisene kan man ikke klage over.. eneste jeg sier meg enig i at newttsiden til amentio er uoversiktlig.. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 tilbake til den maskinen det er spørsmål om i første post, så ser jeg at amentio har sakset specs for maskinen rett fra produsentens sider, og at det står hvilke prosessorer den er kompatible med, ikke hva den leveres med. Etter ett google-søk på varenummeret tror jeg dette er samme maskin: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=326672 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå