Gå til innhold

amentio (dårlig oversikt!)

bendik92

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner meg ikke på amentio!!

når eg har valgt en pc så står det ikke spessan på den!! det står

f.eks:

Intel® Core™2 Duo Processor T7600/T7400/T7200/T5600/T5500, 1.66~2.33GHz, FSB: 667MHz, 4MB/2MB L2 Cache

ikke de rektige spesifikasjonene, korsen kan jeg se de riktige spesifikasjonene??

det er irriterende dårlig oversikt, var det ikke får prisene hadde eg drette oppi dem og de hadde muligens tapt en kunde :thumbdown:

edit: kan dere nevne forskelige plasser som dere ikke anbefaler å handle (f.eks whitbox hørte jeg skremende nytt fra

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=698233

som å sende pcen og ikke få dn tilbake :cry:

og jeg vil gjerne høre positive netsider også :thumbup:

Endret av bendik92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det eneste jeg liker med amentio er prisene, ordrestatusen er en vits (en jeg kjenenr bestilte skjermkort der i fjor sommer og fikk det et par uker etter, står fremdels "under behandling" eller noe sånt på ordrestatus), samme kompis bestilte en videokamera som del ikke etter bestillingen fjernet fra sortimentet og han får ingen info om han får det eller ikke).

Lenke til kommentar

Jeg er veldig fornoyd med XD, har handlet en del dyre ting der. De leverer raskt og har en profesjonell weblosning, og har ofte meget gode priser. Ellers er jeg veldig glad i Psdata, og MPX, Netshop og Komplett er ogsa flinke. Sjekk forresten ut webshopguiden dersom du ikke har gjort dette enna.

Lenke til kommentar

jeg er knallfornøyd med amentio, utrolig kjapp levering, hvis de har varen på lager er det maksimalt 2 dager leveringstid. retur av varer går greit og prisene kan man ikke klage over.. eneste jeg sier meg enig i at newttsiden til amentio er uoversiktlig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...