Disippel i lære Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg har i dag følgende oppsett på min WD 200GB: 1. Windows XP (30 GB) 2. Lagring (160 GB) Jeg ønsker å lage til: 1. Windows XP (20 GB) 2. Lagring XP (60 GB) 3. Windows Vista (30 GB) 4. Lagring Vista (80 GB) Dette vil jeg gjøre uten å miste noe av mine eksisterende data, hva er den beste måten å få dette gjort på? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Partition Magic skulle greie biffen ganske greit. Hvorfor 2 separate lagrings-partisjoner? Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Fordi jeg vil ha programmer o.likn på lagringspartisjonene. Partition Magig får jeg ikke til å virke, den bare maser om at jeg må kjøpe det, og vil derfor ikke gjøre endringene... Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Fordi jeg vil ha programmer o.likn på lagringspartisjonene. Partition Magig får jeg ikke til å virke, den bare maser om at jeg må kjøpe det, og vil derfor ikke gjøre endringene... 7793421[/snapback] legg inn vista på den andre partisjonen... i installasjonen kan du forandre partisjonene fra vistainstallasjonen gratis, du gjør det samme som partition magic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå