Gå til innhold

Nye slalomsko. Trenger et par tips.

Anbefalte innlegg

Hallo!

Nå trenger jeg nye slalomsko fant jeg ut. De "gammle" har blitt alt for små i løpet av sommer`n/høsten/vinter`n...

Jeg har veldig store bein, bruker 46 bare i sommersko, så må vel oppi 47-48 i slalomsko vis jeg skal ha plass til ullsokk.

Noen som har noen tips?.. Vil maks bruke 1300-1500kr på skoene..

Sempron ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo!

Nå trenger jeg nye slalomsko fant jeg ut. De "gammle" har blitt alt for små i løpet av sommer`n/høsten/vinter`n...

Jeg har veldig store bein, bruker 46 bare i sommersko, så må vel oppi 47-48 i slalomsko vis jeg skal ha plass til ullsokk.

Sempron ;)

7790439[/snapback]

sjekk denne tråden om det.. Ikke lås deg til merke, men prøv til du finner noe du liker. Jeg er forøvrig i mot ullsokker av typen lest/raggsokk i slalåmstøvler..

Lenke til kommentar
Hallo!

Sempron ;)

7790439[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
sjekk denne tråden om det.. Ikke lås deg til merke, men prøv til du finner noe du liker. Jeg er forøvrig i mot ullsokker av typen lest/raggsokk i slalåmstøvler..

7790633[/snapback]

Merke driter jeg i :p bare det passer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...