Lukilock Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hallo! Nå trenger jeg nye slalomsko fant jeg ut. De "gammle" har blitt alt for små i løpet av sommer`n/høsten/vinter`n... Jeg har veldig store bein, bruker 46 bare i sommersko, så må vel oppi 47-48 i slalomsko vis jeg skal ha plass til ullsokk. Noen som har noen tips?.. Vil maks bruke 1300-1500kr på skoene.. Sempron Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hallo! Nå trenger jeg nye slalomsko fant jeg ut. De "gammle" har blitt alt for små i løpet av sommer`n/høsten/vinter`n... Jeg har veldig store bein, bruker 46 bare i sommersko, så må vel oppi 47-48 i slalomsko vis jeg skal ha plass til ullsokk. Noen som har noen tips?.. Vil maks bruke 1300-1500kr på skoene.. Sempron 7790439[/snapback] sjekk denne tråden om det.. Ikke lås deg til merke, men prøv til du finner noe du liker. Jeg er forøvrig i mot ullsokker av typen lest/raggsokk i slalåmstøvler.. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Hallo! Nå trenger jeg nye slalomsko fant jeg ut. De "gammle" har blitt alt for små i løpet av sommer`n/høsten/vinter`n... Jeg har veldig store bein, bruker 46 bare i sommersko, så må vel oppi 47-48 i slalomsko vis jeg skal ha plass til ullsokk. Noen som har noen tips?.. Vil maks bruke 1300-1500kr på skoene.. Sempron 7790439[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor sjekk denne tråden om det.. Ikke lås deg til merke, men prøv til du finner noe du liker. Jeg er forøvrig i mot ullsokker av typen lest/raggsokk i slalåmstøvler.. 7790633[/snapback] Merke driter jeg i bare det passer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå