Blå ku Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 jeg trenger litt hjelpnå er helt desperat jeg har akkurat formatert pcen og nåfunker ikke lyden jeg får opp en melding om at ingen mikserenheter er tilgjengelige har surfet en del påmicrosofts hjemmesiden men finner ikke noe svar der hjelp plz Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Skulle det kunne behage herren å dele en smule mer informasjon med forumbrukerne? Som maskinvare etcetera? Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Skulle det kunne behage herren å dele en smule mer informasjon med forumbrukerne? Som maskinvare etcetera? 7790239[/snapback] ja jeg har windows XP home edition trenger også hjelp med oppdatering av skjermkort driver Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Innstalere lydkort drivere har eg hørt skal være en fordel. Andre drivere som chipset og skjermkort kan også være greit og få med seg på ferden Win xp home edition sier 0 om hardwaren din. Hvilken maskin er det? Hvis hjemmebygd hvilken deler. Endret 24. januar 2007 av Thorvald Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Innstalere lydkort drivere har eg hørt skal være en fordel. Andre drivere som chipset og skjermkort kan også være greit og få med seg på ferden Win xp home edition sier 0 om hardwaren din. Hvilken maskin er det? Hvis hjemmebygd hvilken deler. 7790293[/snapback] Jeg har en toshiba SA60 302 Ati skjermkort vet ikke åssen type SRS TruSurround XT lydkort hakke peiling på åssen type Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 har funnet ut at driveren ikke er instalert men maskinen finner ikke noen driveremed den veiviseren noen sider jeg kan prøve?? Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Disse driverene er ikke installert Lydkontroller for multi media PC-modem Skjermkort (VGA-kompatibelt) SM-busskontroller Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Fulgte det ikke med noe driver cd med lydkortet/pc'en? Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Fulgte det ikke med noe driver cd med lydkortet/pc'en? 7791899[/snapback] Ikke noe som fulgte med alt var installert fra før av. Det var også en utstillings pc fordi broren min trengte en billig pc som hjelpemiddel da han har downs Lenke til kommentar
tZar Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Toshiba sin webside er riktig sted for å finne drivere for en Toshiba http://nordic.computers.toshiba-europe.com...G=18&service=ND Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Toshiba sin webside er riktig sted for å finne drivere for en Toshiba http://nordic.computers.toshiba-europe.com...G=18&service=ND 7791991[/snapback] prøvd det men det står det velg i dropp ned boksen under når jeg har fylt ut alt Lenke til kommentar
tZar Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hadde ingen problemer med å få opp driveren for din maskin: Produkttype: Notebook Familie Satelitte Serie: Satelitte A Series Modell: Satelitte A60 Opertativsystem: WindowsXP Språk: English Resten fyllte jeg ikke ut. Deretter gjør et trykk på "Søk" under feltet "Nøkkelord" underverker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå