kaalmannen Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hei, Jeg har skjermkortet "ati radeon x800", men problemet er at jeg ikke kan spille enkelte spill. Kompiser av meg sier at det bare er til å oppgradere skjermkortet, men jeg finner det aldri ut. Noen her som kan skrive en veiledning eller noe? Setter stor pris på alle svar Mvh Kaalmannen Lenke til kommentar
Brian Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Først må du kjøpe et kort som passer i hk ditt. Deretter tar du ut det gamle og setter inn det nye. Å skifte skjermkort er veldig enkelt, du skal bare presse kortet ned i et spor, og vips, ferdig. Lenke til kommentar
larsnl Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hei, Jeg har skjermkortet "ati radeon x800", men problemet er at jeg ikke kan spille enkelte spill. Kompiser av meg sier at det bare er til å oppgradere skjermkortet, men jeg finner det aldri ut. Noen her som kan skrive en veiledning eller noe? Setter stor pris på alle svar Mvh Kaalmannen 7790136[/snapback] Først må du jo kjøpe et f.eks Gf 7600GT så får du det i posten eller om du kjøper det i en pcbutikk i nærheten. du tar ut det gamle forskiktig og setter i det nye forskiktig(husk å ta av AGP port låsen før du tar ut kortet og på igjen når du har satt i det nye(det er en hvit tapp på høyre side av AGP porten)) Lenke til kommentar
kaalmannen Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Ja, men det skal gå ann å oppgradere skjermkortet slik at det går ann med det jeg har:p Lenke til kommentar
Brian Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Ja, men det skal gå ann å oppgradere skjermkortet slik at det går ann med det jeg har:p 7790195[/snapback] nei, tror nok ikke det er mulig. Det de mente med å oppgradere var å bytte ut skjermkortet. Kan hende de mente at du skulle overklokke og voltmodde skjermkortet, men det er uansett ikke noe ytelse å hente på det. X800 klokker ekstremt dårlig desverre. Så det du må gjøre er å kjøpe et nytt skjermkort og sette inn i pc'n. edit: eller er det drivere du er ute etter? Endret 24. januar 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Ja, men det skal gå ann å oppgradere skjermkortet slik at det går ann med det jeg har:p 7790195[/snapback] Nei, egentlig ikke, men du kan laste ned ny driver, og i noen tilfeller få bedre ytelse osv. Det kan du gjøre Her vis du har ATI skjermkort. Lenke til kommentar
kaalmannen Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg har jo 32 bit kort og det er du trenger til bt1942, men så kommer det kun lyd og ikke bilde. Og etter noen microsoft skjerm tester så er det bare på full skjersmodus at det blir helt svart, sier dette dere noe? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg har jo 32 bit kort og det er du trenger til bt1942, men så kommer det kun lyd og ikke bilde. Og etter noen microsoft skjerm tester så er det bare på full skjersmodus at det blir helt svart, sier dette dere noe? 7790258[/snapback] har du ikke oppdatert driverne kan du jo prøve dette først. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Last ned Skjermkort Driver (Windows XP Pro\Home), og så last ned Direct X 9 her. (du MÅ ha ekte windows.) Endret 24. januar 2007 av todda7 Lenke til kommentar
kaalmannen Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 hvordan:P bare så du vet det jeg er ikke noe data geni Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 det er vel derfor du spør..? bare last ned de to innstalasjonsfilene jeg har linket til ovenfor, og innstaler. På innstalasjonen kan du bare trykke neste - neste - neste osv. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Du klikker på linken over, velger "åpne", venter til den er ferdig, installerer den. Så går du på microsoft's hjemmeside og søker etter "Directx 9" Lenke til kommentar
kaalmannen Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 denne? DirectX 9.0c End-User Runtime Lenke til kommentar
kaalmannen Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Nå har jeg lastet ned directx 9 og jeg har det ati radeon x800 programmet. Hva nå? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Nå har jeg lastet ned directx 9 og jeg har det ati radeon x800 programmet. Hva nå? 7790406[/snapback] innstaller de og du er ferdig, mulig du må restarte. Lenke til kommentar
kaalmannen Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Nå har jeg testet, men det samme problemet dukket opp igjen. Bare svart skjerm med lyd. Kan det være noe på "ati catalyst control center" jeg må fikse på? Forresten jeg fant ut at skjermkortet var "radeon x800GT" hvis det sa noe:D Endret 24. januar 2007 av kaalmannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå