Gå til innhold

Ødelagt Windows CD

Anbefalte innlegg

Hei,

Windows XP Home CDen som fulgte med min Fujitsu Siemens laptop er skrapt opp og virker ikke lenger. Kan jeg da laste ned en pirat-CD fra internett og installere Windows XP Home med god samvittighet? (Jeg har lovlig product key..)

Og, må det være samme språk som fulgte med den kjøpte CDen? Noen andre ting som må stemme overens?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar.

Du kan vel få ny hvis du henvender deg til Microsoft eller der du kjøpte maskinen.

Det er ulovlig å laste ned (går utifra at du bruker bittorent) uansett, men du spør jo om du kan gjøre det med god samvittighet, og det ville jeg sagt du kan.

7790034[/snapback]

Angående dette. Jeg skulle gjerne ha fått tilsendt en CD fra Microsoft selv, men til tross for gjentatte besøk innom "support"-siden, finner jeg ikke ut hvordan jeg skal henvende meg til dem! Supporten til Fujitsu Siemens virker også som et byråkratisk he|vete. Å sitte i telefonen i et par timer med 24,- pr. minutt virker ikke så veldig attraktivt :no: .

Endret av sveioen
Lenke til kommentar

det er vell strengt tatt ikke lov å laste det ned heller, men om du finner en XP home OEM-versjon så fungerer lisensen din helt fint på den :) Gjort det med min Acer laptop. Så Windows'en vil fungere som lovlig. Bare det å laste ned som ikke er lov :p og muligens installere..heeh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...