Gå til innhold

Slette tråder fra Mine innlegg?

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Er det egentlig noe herk?

Det finnes såvidt jeg kan forstå en løsning på problemet. En god blanding av Mine Innlegg og Favoritter. Oppskrift:

1. Lag en kopi av "Favoritter" -funksjonen.

2. Gjør slik at alle tråder som en bruker poster i havner i "Favoritter"

3. Kopier all ekstra funksjonalitet fra "Mine innlegg" over i den nye "Favoritter", for eksempel muligheten for sortering etter hovedkategori.

4. Ferdig

Er det egentlig så mye vanskeligere enn det Ueland? For i "Favoritter" finnes jo allerede "fjerne tråder" fra listen funksjonaliteten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du ikke poster i tråden på 2 måneder, forsvinner den, hvis du velger det i tabellen over trådene.  :whistle:

7791061[/snapback]

Dette argumentet ble jeg også møtt med da jeg for lenge siden tok opp dette.

Etter å ha gitt det en sjanse, er jeg likevel ikke fornøyd. Det er mange tråder jeg GJERNE følger med på selv etter 6 måneder, mens i andre vil jeg kanskje gi en opplysning og glemme hele greia. Dette fikser ikke cooldown-funksjonen.

Det jeg gjerne vil ha er en "Skjul tråd"-funksjon i mine innlegg, også kan man velge om man vil se skjulte tråder eller ikke.

Man bør ikke kunne SLETTE tråder helt, men bare skjule de.

Lenke til kommentar

De er veldig mange ønsker om mange ting og tang her seg jeg.

I dagens forumversjon kommer det ikke til å bli mulighet for å fjerne innlegg fra mine innlegg.

Men det som er en mulighet, er at i neste versjon kan Favoritter og Mine innlegg bli slått sammen til en side, som og vil ha mulighet for fjerning av spesifikke tråder.

Åpen for input :)

Lenke til kommentar
Men det som er en mulighet, er at i neste versjon kan Favoritter og Mine innlegg bli slått sammen til en side, som og vil ha mulighet for fjerning av spesifikke tråder.

7931147[/snapback]

Det villa ha vært herlig. Da kunne man slippe *bookmarked* eller *mine innlegg*-kommentarene som ikke er konstruktive for tråden, og man kunne fjerne tråder man ikke har et ønske om å følge med på :)
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg synes det er ærlig talt utrolig dumt at det ikke blir en slik funksjon.

Ser ingen grunn til at det ikke skal bli det..

Jeg har f.eks spurt et lite spørsmål i en tråd for et år siden, og den tråden har flere hundre sider og folk poster der hele tiden.

Har flere slike tråder i mine innlegg..

Og jeg har "fra alltid" skrudd på, ettersom det hender at det dukker opp innlegg i tråder jeg har laget, men som har sunket langt ned..

Ettersom det finnes utrolig mange funksjoner her på forumet, skal det vel gå ann å lage en funksjon som sier "Fjern tråd fra mine innlegg"?

Når kan det forventes at neste version kommer?

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...