Gå til innhold

Sitere første innlegg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg irriterer meg sånn over unødvendig quoting av første innlegg i tråden, når man har innlegg nr to i tråden.

Slår dere ned på dette hvis det blir rapportert?

7789821[/snapback]

Det gjelder vel under unødvendig quoting.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Lar quoten stå så folket får følt hvor fælt det er.
Lenke til kommentar
Når man blir en rutinert forumbruker så lærer man seg å overse slike quotes. Ett blikk så ser man hvilket innlegg som er quotet, så tar det totalt ca 0.5 sekunder ekstra før man leser videre på den aktuelle teksten.

7797158[/snapback]

Enig. Jeg tenker ikke over det i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Quoting er kun et problem når det er enorme tekster eller ilder IMHO. Lær deg å overse dem. Å ha moderatorene på quote-fjerning-patrulje er bortkastet tid som raskt suger modereringsviljen ut av de fleste.

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Noen som har fått en "vennlig" PM av en moderator?

7798818[/snapback]

Jeg har til dags dato ikke fåt en eneste uvennelig pm fra hverken mods eller brukere. :ohmy::D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg har til dags dato ikke fåt en eneste uvennelig pm fra hverken mods eller brukere.  :ohmy:  :D

7804017[/snapback]

Da har du ikke fått en fra meg ;)

7811229[/snapback]

Såklart lille lammet mitt, men mist nå ikke håpet :p

You are last in God's great chain. Unless there's an earwig around here you'd like to victimise. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg har til dags dato ikke fåt en eneste uvennelig pm fra hverken mods eller brukere.  :ohmy:  :D

7804017[/snapback]

Vel, det har jeg :innocent:

7811617[/snapback]

Greit nok, jeg snakker bare for meg selv og så "uoppdragen" jeg er så burde jeg fått en hel haug med uvennelige meldinger. Det har jeg ikke fått, så derfor er dette forumet ufordragelig veloppdragent :p

Lenke til kommentar

Jeg er og i mot sitering av første innlegg. Utdrag av første innlegg er greit, om man for eksempel svarer på noe spesifikt i innlegget. Men å sitere hele innlegget er tåpelig og overhodet ikke nødvendig. Spesielt ikke om man er andremann i tråden.

Er en del misbruk av sitering som burde bli slått mer ned på.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...