_Vegard_ Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Har forsøkt å finne tråd om samme tema, men har ikke funnet. Lurer på om noen kan hjelpe meg. Når jeg bruker internett på laptopen er det noen sider som ikke kan vises. Dette gjelder spesielt hvis jeg klikker på linker i div forum. Får bare opp en tom nettleser med "Siden kan ikke vises". Har forsøkt med tre ulike laptoper og med samme problem på alle. Den stasjonære pc'en er koblet til samme router (d-link), men på denne har jeg ikke noen problemer. Noen som kan komme med et godt forslag til hvordan jeg fikser dette? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Det er uten ledning ja? Det kan jo hende du sitter veldig langt unda ruteren da ...eller at det er noen dører eller vegger imellom Prøv å flytt litt nærmere ruteren eller eventuelt åpne de dørene. Lenke til kommentar
_Vegard_ Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Den stasjonære er koblet til med ledning, men laptopene trådløst. Spiller ingen rolle hvor i huset jeg sitter. Problemet er der uansett, selv om signalstyrken er god. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Det spiller en rolle hvor du sitter i hguset jo. Men hvis signalstyrken din er god har det ikke noe med det å gjøre Lenke til kommentar
kahorn03 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Har du sjekket internett instillingene? I IE7 under advanced og browsing vil jeg tippe du ikke har på: "reuse windows for launching shortcuts. Bruker du samme type nettleser på laptopene og den stasjonære? Endret 24. januar 2007 av kahorn03 Lenke til kommentar
_Vegard_ Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Akkurat nå har jeg IE 7 på den stasjonære og en eldre IE på de laptopene jeg har testet. Men hadde samme problem før jeg oppgraderte til IE 7. Lenke til kommentar
kahorn03 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Prøv å oppgradere til IE7 på laptopene også og sjekk at innstillingene er like. Lenke til kommentar
_Vegard_ Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Prøv å oppgradere til IE7 på laptopene også og sjekk at innstillingene er like. 7790173[/snapback] Ok. Skal forsøke det. Takk for all hjelp sålangt. Lenke til kommentar
_Vegard_ Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Prøv å oppgradere til IE7 på laptopene også og sjekk at innstillingene er like. 7790173[/snapback] Da har jeg gjort dette, men har fortsatt problemer. Det er også enkelte sider som ikke kan vises ved direkte søk fra adresselinjen. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Lurer på om det kan være noe med brannmuren i routeren din. Kan du prøve å slå av SPI i brannmuren og se om det hjelper? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Dobbelpost 14 tegn Endret 25. januar 2007 av la7dfa-com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå