jpuma76 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Ser etter studioutstyr til makspris av 20 000. Fortrinnsvis bør det være mobilt. Hovedutfordringen ligger, slik jeg ser det, i romstørrelse: 4.5 bredt, 2.5 dybt, 2.25 høyt. Lamper / blitz kan plasseres ca 1 m lenger bak dersom dette er kritisk. Formålet er portrettfotografering og stilleben (?) -- antar det er mulig å kompensere for manglende høyde ved f.eks at modellen sitter og lignende. Alternativ jeg ser på Foto Video: Bowens Esprit à 11800,- BW 4305 Henzel Start Kit à 17500,- Ser at Henzel-pakken inneholder mer - men er det behov for dette? Softbox? Hvilken og hvorfor? Eller rett og slett hva med en helt basic pakke med to blitzer / lamper og litt annet stash -- ser jeg kommer rett under 10k da. (Henzel eFlash) Utstyret skal brukes av flere personer og det er derfor en fordel å velge et utstyr som er enkelt å sette opp / ta i bruk. Jeg tenker litt i forhold til kamera; auto brukes mest, men det er kjekt å kunne eksperimentere med manuelle instillinger en gang i blant. Tilsvarende bruk, om en kan kalle det det, blir det her. Takker & Bukker for svar EDIT: Kamera som er aktuelle å anvende er Canon 20D / 30D med Canon 17-35 2.8 / Canon 85 1.8 / Sigma 18-50 2.8 Endret 24. januar 2007 av jpuma76 Lenke til kommentar
morlie Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) ----------- sorry Endret 27. januar 2007 av morlie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå