Gå til innhold

Trenger hjelp til valg av tv

Anbefalte innlegg

Vel som topic tilsier så trenger jeg hjelp til valg av flat tv..

den skal benyttes til Wii, 360 og MYE film..

men det virker som om jeg må velge hva jeg vil mest:

spill eller film.

finnes det en tv der ute som klarer av begge deler realtivt bra?

eller må jeg virkelig tenke meg om hva jeg gjør mest?

Endret av enator
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville nå si at alle TV klarer begge de to bra. Værre hadde det vært om du skulle spille fra PC. TV spill er jo laget for å virke mot TVer og lavere oppløsning. Så kan du se film, så kan du spille!!

Men du må nok gi oss ett budsjett. Hvor mye penger vil du bruke? Samt hvor lang avstand er det fra der du sitter til der TVen skal stå. Det forteller oss litt om hvor stor skjermen må være.

AKIRA

Lenke til kommentar
Jeg ville nå si at alle TV klarer begge de to bra. Værre hadde det vært om du skulle spille fra PC. TV spill er jo laget for å virke mot TVer og lavere oppløsning. Så kan du se film, så kan du spille!!

Men du må nok gi oss ett budsjett. Hvor mye penger vil du bruke? Samt hvor lang avstand er det fra der du sitter til der TVen skal stå. Det forteller oss litt om hvor stor skjermen må være.

AKIRA

7789712[/snapback]

Vil bruke rundt 15000 til 20000kr

avstand: ca 2,5 meter

Lenke til kommentar

Da kan du se på 32 til 37 tommere LCD skjermer med ekte 1080 oppløsning (1920x1080 pixler). De ligger opp mot 20 000kr. Det er ikke så mange som har så bra oppløsning på LCD, så de få som har det tipper jeg er rimelig bra alle mann!!

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...