chokke Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=670912 Nummer 66 er morsom EDIT: Skrev feil nummer. 7972194[/snapback] akkurat samme lista jo! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Now you naughty boy, du har bumpa tråden Det som blir morsomt er når Jarmo kommer inn og sier: Topicen burde hete: hvordan irritere moderatorer med tulleposter.... Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=670912 Nummer 66 er morsom EDIT: Skrev feil nummer. 7972194[/snapback] akkurat samme lista jo! 7972258[/snapback] Ja. Men ble oppdrettet først. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Now you naughty boy, du har bumpa tråden Det som blir morsomt er når Jarmo kommer inn og sier: Topicen burde hete: hvordan irritere moderatorer med tulleposter.... 7972267[/snapback] Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 -Le på feil sted når du er på kino, mens hele salen er stille. Det hender det jeg gjøre. Da jeg så Borat-filmen begynte jeg å le kraftig et sted i filmen ingen andre lo, fordi jeg så poenget komme før det kom. Resten av publikum lo noen sekunder etterpå, men de få sekundene var ufattelig pinlige og jeg tror mange ble irritert. I tillegg til vennene jeg var ute med, satt to i klassen bak meg og gjett om jeg har fått høre det etterpå... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Det gjør eg oooofte på kødd Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) - motsi alt og alle, og vær sta (IRRITERENDE!) - rekk opp hånda ofte i timen og svar feil med vilje. - snakk om analsex i kantina når folk sitter og spiser (funker alltid) - når du låner noens telefon/iPod osv, bytt språk og levér den tilbake. Endret 18. november 2007 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Det du kan gjøre, er å ta et screenshot av skrivebordet til kompisen din, med ikoner og alt. Lime det inn i paint, og la det ligge til videre. Så lager du en ny mappe ganske godt skjult inn i systemet. F.eks i en mappe med bilder av famillien til kompisen din som du kaller "Skrivebord". Så dreger du alle filer på skrivebordet inn på den mappen. Åpne paint og screenshottet du tok tidligere i en random mappe, og bruk den som bakgrunn. Fjern så den virkelige startlinjen. Lover deg vennen din blir å sitte i noen timer med å prøve å klikke på ikonene. Endret 18. november 2007 av Fancypants Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Du kan alltids være en jævel og herme etter en kompis du har på besøk. Har selv blitt utsatt for dette i timesvis. Om du da holder kjeft, vet du at den som hermer føler en viss tilfredsstillelse for at han fikk det så sint. Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Når du er på kino: Le HØYT inn i øret på fyren ved siden av deg ELLER: Hvis det sitter en høy fyr foran deg og blokkerer alt legger du føttene opp på stolen, når han snur seg og spør om du kan flytte dem sier du: "Det går helt fint, jeg sitter fint som jeg gjør nå", uten å flytte føttene XD Endret 8. februar 2009 av Hosjkornæsj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå