shizz kebab Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Skriv ned små morsomme ting som kan gjøres når du kjeder deg, eller vil irritere folk. Post deres forslag. Mine budskap: -Si ifra i luken på "drive through" at du skal ha med deg maten. (eller "spise her?" -Prøv å fikse en date med jentene på 1881. -Tut og vink til fremmede. -SKRIV BARE MED STORE BOKSTAVER -Lyv om helt åpenbare ting, f. eks. om hva klokken er. -Delta på poesikvelder og klag høylytt når det ikke rimer. -Sett i gang noen nye rykter. -Ring noen midt på natten og spør: "Forstyrrer jeg?" -Avslutt alle setninger med "liksom", "på en måte", eller "ikke sant". -Kommenter det åpenbare! Eksempel: "Så kort du er", "for en gul skjorte du har" eller "du er jo skutt i brystkassen". -Snakk pent om kameratens tupè, og fortell at det ikke vises at det ikke er ekte hår. -Gjør det ofte og i selskap med mange andre. -Start alle samtaler med "Jaså, så det sier du". -Hør på Dr. Bombay. -Snu alltid rompa di mot noen når du fiser, le høyt og vift duften mot dem med hendene. Etterpå kan du kommentere duften på følgende måte: "Den var saftig!" eller "Oops, der kom det visst en teskje bløtt." -Le på feil sted når du er på kino, mens hele salen er stille. More to come! Og post selfølgelig deres egne forslag også. Mod: Noen mener kanskje dette er humor, men det er faktisk ment som noe man kan finne på. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 -Snu alltid rompa di mot noen når du fiser, le høyt og vift duften mot dem med hendene. Etterpå kan du kommentere duften på følgende måte: "Den var saftig!" eller "Oops, der kom det visst en teskje bløtt." 7789550[/snapback] Der fikk jeg meg ny signatur :!: Lenke til kommentar
sim Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Du kan også irritere mange mennesker om du påstår at alle røykere har lav IQ. Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 sim, give me a high five Lenke til kommentar
burger`n Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 - Syng med på operaen... sitat fra humor 911, men jeg synes den er knall Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 -Snu alltid rompa di mot noen når du fiser, le høyt og vift duften mot dem med hendene. Etterpå kan du kommentere duften på følgende måte: "Den var saftig!" eller "Oops, der kom det visst en teskje bløtt." 7789550[/snapback] Der fikk jeg meg ny signatur :!: 7789578[/snapback] Ikke lov med Quote i signaturen.. akkurat sånn som med Spoiler/Sjul.. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Fuck... Får vel ordne det på annet vis da... Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 - Få tak i mobben til noen du kjenner delvis, men ikke godt nok til at de kan nummeret ditt. Bytt så nummeret med en eller annen pen dame i lista. Dette har jeg hatt mye morsomheter med! Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 -Le på feil sted når du er på kino, mens hele salen er stille. 7789550[/snapback] Den må jeg prøve neste gang jeg er på kino, med venner. Et par nye: - Snu deg rundt når du er på byen, og rop til nærmeste person "SLUTT Å FORFØLG MEG!" - Når noen skal fortelle deg noe, spør "hvorfor det" til alt personen sier. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 - Snu deg rundt når du er på byen, og rop til nærmeste person "SLUTT Å FORFØLG MEG!" 7789690[/snapback] Hahah..får noen rare blikk da ja. - Når noen skal fortelle deg noe, spør "hvorfor det" til alt personen sier. 7789690[/snapback] Kjenner en jente som er sånn. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Hehahaha.. Man bør jo ikke plage folk da.. Heller være snill med de. Jeg er alltid snill med mine venner! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 har noen lånt noe av deg, og du veit de ikke har sjangsen til å levere den tilbake før om et par dager. Mas om å få den tilbake så fort som mulig, kom på idiotiske argumenter, og ikke røp deg på lenge Du irriterer vel også menge hvis du kjører veldig sakte i trafikken, spesielt der det ikke går ann å kjøre forbi.' Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Ligger tonne vis av lignende ting her. ellers er det noen nye her: - svare på alt som andre sier med "og hva med det?" eller "hvorfor det?" - Trykke stopp på bussen og ikke gå av Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 - Få tak i mobben til noen du kjenner delvis, men ikke godt nok til at de kan nummeret ditt. Bytt så nummeret med en eller annen pen dame i lista. Dette har jeg hatt mye morsomheter med! 7789686[/snapback] Haha.. denne kan eg bekrefte at er en vinner! Hadde det utrulig morsomt med en kompis for et par år siden :!: Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Kan jo: -Dra ut strømmen når noen driver med noe de synes er viktig på datan. (Men som ikke er viktig egentlig, må ikke være viktig for da er du død) -Hjemme ulike filer i Windows som blir brukt ofte. (Er ikke mye som skal til for å skjule) Mvh LockBreaker Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Skriv mange ord delings leif. Legg kode lås på dassen hvor en må taste inn PUK2 eller ett KID nummer. Bytt ut trappene med taustiger som bare er festet i taket. De to nederste er fritt sitert etter Johan Golden og Atle Antonsens "The irritating house", som de gjorde en greie på i kommisjonen. Sikkert mange flere der. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Når noen sier noe, lat som om du ikke fikk det med deg, og si noe helt annet. F. eks: "Jeg fikk helt fnatt", så si: "Hæ verpekatt?" HELE tiden. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Når noen sier noe, lat som om du ikke fikk det med deg, og si noe helt annet.F. eks: "Jeg fikk helt fnatt", så si: "Hæ verpekatt?" HELE tiden. 7790692[/snapback] Alltid når læreren kommer inn, sier alle "HÆ, prøve nå?" Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Le av dine egne vitser. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Du kan også irritere mange mennesker om du påstår at alle røykere har lav IQ. 7789613[/snapback] Det er jo sant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå