Valkyria Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Hallo! følte jeg hadde lyst til å starte en tråd der folk poster paint bilder (hvis det allerede ikke finnes) Reglene er relativt enkle... Jeg ønsker meg noe som skal tegnes feks en rosa fisk som kjører bil. Deretter tegner nestemann som svarer i tråden det jeg ønsker og skriver hva han ønsker osv. EKS: Bernt Ole: Jeg ønsker meg en flyvende rosa bjørn Blomsterdrømmen: <Poster tegning av det bernt ole ville se> Jeg ønsker meg en stein som ser ut som en ku.. osv Reglene: -Du kan KUN bruke paint. -Du skal bruke maksimum 4 farger..... -Bruk farger. Håper også at folk er kreative med idèene også GLHF! -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- jeg får starte tråden da. Jeg ønsker meg en frosk som sykler Endret 24. januar 2007 av Grende Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg ønsker at du fortsetter i den store paint tråden eller hva nå den heter... Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 det er meningen du skal tegne en grønn fisk som sykler da før du kommer med et nytt ønske ... Er omtrent som google-leken Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Det finnes vel en slik ? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=352353&hl= Åja, litt sen. Endret 24. januar 2007 av Redline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg