Gå til innhold

Ozzy Osbourne til Trondheim og Oslo!


Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1242

For å sli det slik... Uten soloen til Zakk "fucking" Wylde hadde ikke kvelden blitt den samme. Kom midt i "Bleed for me" og klarte å skivse meg inn i midten av klyngen, ca 10-15 meter fra scenen. Formen var fin, og det var fantastisk liv. Det undrer meg hvordan ozzy kan sprelle og lage et slikt show, når han såvidt kan bevege seg i "The osbournes".

 

Skal ikke grine (for konserten va en opplevelse uten like), men det var noen negative faktorer inne i bildet.

Jeg syntes gitaren til Zakk var for lav, og ingenting iriterer mer enn å bare såvidt høre soloen i Crazy train eller Mr. Crowly.

Ellers tok folk ganske lite hennsyn til de rundt seg når de hoppet villt rundtom og jeg var vitne til flere albuer mot fjes.

 

Alt i alt en knall konsert =)

Lenke til kommentar
Jeg synes bassen var litt høy, spesielt mens BLS spilte.. Eller var det bare fordi jeg sto forrest? Jeg hørte bare "dumdumdumdum". Det tok som oftest et halvt minutt før jeg skjønte hvilken sang det var :!:

8839239[/snapback]

 

No more tears

Endret av demeyfint
Lenke til kommentar

Det var en heftig konsert, hvis jeg ser bort i fra at en kar slo meg alt han maktet i magen når han desperat prøvde å redde dama si som falt på bakken :( JEg sto helt forrerst så når han prøvde å hjelpe henne opp ble seg dyttet av mengen over han. Etterpå kom det en annen kar bort til meg å sa: "han prøvda bare å hjelpe henne" :p

 

Men alt i alt en bra konsert. Sliter litt med øresusen, though :!:

Endret av Schafferer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...