Lintvedt Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Du satt ikke tilfeldigvis på Timekspressen mot Kongsvinger etter konserten? Hørte noen bak oss snakka om at det tok han i hånda. Det var nok ikke meg, jeg satt på toget hjem til Kongsberg ^^ Men fett å spille med Zakk's plekter nå da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 For å sli det slik... Uten soloen til Zakk "fucking" Wylde hadde ikke kvelden blitt den samme. Kom midt i "Bleed for me" og klarte å skivse meg inn i midten av klyngen, ca 10-15 meter fra scenen. Formen var fin, og det var fantastisk liv. Det undrer meg hvordan ozzy kan sprelle og lage et slikt show, når han såvidt kan bevege seg i "The osbournes". Skal ikke grine (for konserten va en opplevelse uten like), men det var noen negative faktorer inne i bildet. Jeg syntes gitaren til Zakk var for lav, og ingenting iriterer mer enn å bare såvidt høre soloen i Crazy train eller Mr. Crowly. Ellers tok folk ganske lite hennsyn til de rundt seg når de hoppet villt rundtom og jeg var vitne til flere albuer mot fjes. Alt i alt en knall konsert =) Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) haha Endret 19. august 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Ja, da jeg gikk litt bakover ble det mye bedre. Tok også ut øreproppene etter hvert og fant ut at det var mye bedre, og da hører man jo mer også. Synes ikke gitaren var for lav etter det. Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg synes bassen var litt høy, spesielt mens BLS spilte.. Eller var det bare fordi jeg sto forrest? Jeg hørte bare "dumdumdumdum". Det tok som oftest et halvt minutt før jeg skjønte hvilken sang det var :!: Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Jeg synes bassen var litt høy, spesielt mens BLS spilte.. Eller var det bare fordi jeg sto forrest? Jeg hørte bare "dumdumdumdum". Det tok som oftest et halvt minutt før jeg skjønte hvilken sang det var :!: 8839239[/snapback] No more tears Endret 19. august 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
Schafferer Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Det var en heftig konsert, hvis jeg ser bort i fra at en kar slo meg alt han maktet i magen når han desperat prøvde å redde dama si som falt på bakken JEg sto helt forrerst så når han prøvde å hjelpe henne opp ble seg dyttet av mengen over han. Etterpå kom det en annen kar bort til meg å sa: "han prøvda bare å hjelpe henne" Men alt i alt en bra konsert. Sliter litt med øresusen, though :!: Endret 12. juni 2007 av Schafferer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå