manu98 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 neopp kommet hjem fra konserten <33 faen det var bra <3 hører bare piping nå å har ikke noe stemme Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Konserten var driit bra Sto helt fremst jeg Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Ååååh... Konserten var så sinnssykt bra.. Det kom en tåre i øyekroken da han kom ut på scenen. TNT og Black Label Society imponerte også.. Trondheim Rock Festival Endret 9. juni 2007 av Karl-Peder Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 13 minutter lang solo? Noen bør dra huet ut av rasshølet sitt. Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Soloen var konge! Det er ikke mange gitarister som får til å spille en så bra solo så lenge. Det står det respekt av! Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Er ikke så glad i soloene til Zakk (dersom det er dette det er snakk om), men han er uansett en kvalitetsgitarist, og jeg gleder meg som en unge til i morgen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Var så herlig, gitarrunkinga til Zack var utrolig bra, selv om jeg egentlig ikke er så stor fan av mannen Men oi oi oi, det var en höjdare. Sto vel en 15-20 meter fra scenen, sammen med noen bråkmakere som sloss seg i mellom og dro til kompisen min uten videre og gav meg en albue i nakken og en i halsen så jeg nesten mista pusten. Ja ja, man må regne med det. Var herlig å få sett Ozzy. Endelig! Også herlig at han spilte War Pigs Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Ah, drar innover til Oslo om en drøy time. Blir vel å slappe litt av og pilse litt i varmen til konserten begynner. Gleder meg ikke akkurat mindre nå. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Var på konserten på Lerkendal fredag. Ble positivt overrasket av Black Label Society, og fy helvete det tok av når Ozzy kom på scenen! Mange gamle klassikere ble spilt, blant annet Mr. Crowley og Paranoid. Den lange gitarsoloen til Zack Wylde syntes jeg ikke var så bra. Bare meningsløs runking og briefing.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 For å være ærlig kunne de spart seg TNT. Ble litt daff av dem jeg, men ordna seg når Ozzy kom på scena. BLS var konge! Enig med Speik om soloen til Zakk. Jævlig flink, men synes ikke gitarsolo uten komp er noe spesielt fett, så venta egentlig hele tida på at han skulle blir ferdig. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Gitarsoloen kunne de virkelig ha spart seg, ja.. TNT var konge, BLS var konge, og Ozzy var nært oppunder guddommelig.. (Selv om han sleit litt med å holde takten og sånt...) Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Ozzy i Oslo i dag var fucktastick!! Lenke til kommentar
Lintvedt Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Vist var den det! Ozzy var jo skikkelig form for å si det sånn Nice ass! Fikk plekteret til zakk mens jeg tok han i handa Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 nice konsert kult med så mye liv , pluss Zakk's solo med tenna var konge Lenke til kommentar
Mit Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Vist var den det! Ozzy var jo skikkelig form for å si det sånn Nice ass! Fikk plekteret til zakk mens jeg tok han i handa 8830445[/snapback] Du som tok det ja! jeg så en på høyre side av scenen som gjorde det der. en liten mengde folk fra meg Ellers var konserten helt fantastisk, er ingen stor BLS-fan men det var jo greit nok. Ozzy gjorde det veldig bra synes jeg, ble til og med gjennomvåt av en bøtte så kvelden var flotters for min del Edit: Noen som fikk noen bra bilder/filmer? fikk kun tatt et crappy bilde. Endret 10. juni 2007 av Mit Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Vist var den det! Ozzy var jo skikkelig form for å si det sånn Nice ass! Fikk plekteret til zakk mens jeg tok han i handa 8830445[/snapback] Oh.. Lucky bastard.... Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Noen som fikk noen bra bilder/filmer? fikk kun tatt et crappy bilde. 8830684[/snapback] Jeg fikk også tatt noen crappy bilder med mitt 1,3 MP mobilkamera.. Her er de hvertfall: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Ja, jeg begynte og lure på hvorfor i all verden du ikke var der Gastaa :!: Men er vel bare jeg som ikke fikk det med meg Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Anmeldelse http://www.dagsavisen.no/kultur/musikk/article295312.ece Endret 19. august 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Det var helt sinnsykt! Stod nesten helt fremme ved scenen litt til høyre, oppå den greia som ledningene går i gjennom, så kom litt høyt. Ved Black Label Society var det dårlig lyd, stod nok for nærme. "Gikk" litt lenger bak i pausen, og da Ozzy kom på ble det helt vilt. Hørte og så mye bedre, og det tok jo faen meg fullstendig av. Publikum var jo også konge. Synes stort sett alle sangene tok av, kanskje da spesielt Mr. Crowley, Road to Nowhere, War Pigs, Mama I'm Coming Home og selvsagt Crazy Train med tanke på publikum. Paranoid var også fantastisk. Jeg har ikke stemme for fem øre, men det hører jo med. Er sliten og jævlig nå, så glad jeg har fri fra skolen. Hehe. Nei, en helt topp konsert med fantastisk stemning! Vist var den det! Ozzy var jo skikkelig form for å si det sånn wink.gif Nice ass! Fikk plekteret til zakk mens jeg tok han i handa inv_biggrin.gif Du satt ikke tilfeldigvis på Timekspressen mot Kongsvinger etter konserten? Hørte noen bak oss snakka om at det tok han i hånda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå