Gå til innhold

Ozzy Osbourne til Trondheim og Oslo!

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var så herlig, gitarrunkinga til Zack var utrolig bra, selv om jeg egentlig ikke er så stor fan av mannen :p

Men oi oi oi, det var en höjdare.

Sto vel en 15-20 meter fra scenen, sammen med noen bråkmakere som sloss seg i mellom og dro til kompisen min uten videre og gav meg en albue i nakken og en i halsen så jeg nesten mista pusten. Ja ja, man må regne med det. Var herlig å få sett Ozzy. Endelig! Også herlig at han spilte War Pigs :love:

Lenke til kommentar

Var på konserten på Lerkendal fredag. Ble positivt overrasket av Black Label Society, og fy helvete det tok av når Ozzy kom på scenen! Mange gamle klassikere ble spilt, blant annet Mr. Crowley og Paranoid. Den lange gitarsoloen til Zack Wylde syntes jeg ikke var så bra. Bare meningsløs runking og briefing..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

For å være ærlig kunne de spart seg TNT. Ble litt daff av dem jeg, men ordna seg når Ozzy kom på scena. BLS var konge!

Enig med Speik om soloen til Zakk. Jævlig flink, men synes ikke gitarsolo uten komp er noe spesielt fett, så venta egentlig hele tida på at han skulle blir ferdig.

Lenke til kommentar
Vist var den det! Ozzy var jo skikkelig form for å si det sånn ;) Nice ass! Fikk plekteret til zakk mens jeg tok han i handa :D

8830445[/snapback]

Du som tok det ja! jeg så en på høyre side av scenen som gjorde det der. en liten mengde folk fra meg :cry:

Ellers var konserten helt fantastisk, er ingen stor BLS-fan men det var jo greit nok. Ozzy gjorde det veldig bra synes jeg, ble til og med gjennomvåt av en bøtte så kvelden var flotters for min del :love:

Edit: Noen som fikk noen bra bilder/filmer? fikk kun tatt et crappy bilde.

Endret av Mit
Lenke til kommentar

Det var helt sinnsykt! :D

Stod nesten helt fremme ved scenen litt til høyre, oppå den greia som ledningene går i gjennom, så kom litt høyt. Ved Black Label Society var det dårlig lyd, stod nok for nærme. "Gikk" litt lenger bak i pausen, og da Ozzy kom på ble det helt vilt. Hørte og så mye bedre, og det tok jo faen meg fullstendig av. Publikum var jo også konge.

Synes stort sett alle sangene tok av, kanskje da spesielt Mr. Crowley, Road to Nowhere, War Pigs, Mama I'm Coming Home og selvsagt Crazy Train med tanke på publikum. Paranoid var også fantastisk.

Jeg har ikke stemme for fem øre, men det hører jo med. Er sliten og jævlig nå, så glad jeg har fri fra skolen. Hehe. Nei, en helt topp konsert med fantastisk stemning! :)

Vist var den det! Ozzy var jo skikkelig form for å si det sånn wink.gif Nice ass! Fikk plekteret til zakk mens jeg tok han i handa inv_biggrin.gif

Du satt ikke tilfeldigvis på Timekspressen mot Kongsvinger etter konserten? Hørte noen bak oss snakka om at det tok han i hånda. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...