Stonemeister Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg skal se Ozzy! Jeg har billett og er klar til Spektrum 10. juni. Blir bra med Ozzy og Zakk, og jeg tror at dette er den eneste muligheten jeg får til å se han live. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ja han kommer nok ikke hit enda engang etter dette regner jeg med, ble forøvrig veldig overraska over at han skal hit nå etter Sabbath-konserten som jeg trodde var hans siste i Norge. Om han presterer like bra eller bedre enn han gjorde der så blir det knall. Fikk også mine to billetter i posten idag og har de på rommet her nå så da er min plass sikra i Spektrum, skal sloss om plassen helt forran Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) *bare glem det, jeg har bestilt det nå* Endret 6. februar 2007 av kenny- Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Billetten blir sendt i morgen om alt er som det skal! Jeg skal holde den i hånda før jeg jubler men det bobler litt nå. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 jeg har billett. Jeg gleder meg. jeg skal se Ozzy! Jeg er egentlig ikke kjempsetor fan av han. Bare Black Sabbath. Har Paranoid-CDen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg har lyst kun for å se "Gets me through", men det er det ikke verdt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Fikk billetten i dag, og fant ut at nærmeste eksamen var 13.6 så jeg er garantert tilstede på Spektrum når det braker løs! Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Bestiller vel sannsynlegvis bilett til trondheim rock festival i morgen, sjølv om eg såg Ozzy og Black Sabbath i bergen i fjor sommer. Blir fint, har sannsynlegvis i engelsk skriftleg examen tidlegare den same dagen. Lenke til kommentar
mia_x Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jaaaa! endelig ozzy igjen var og så ozzy i oslo på sentrum scene når jeg var 17, da trodde jeg virkelig at d ble min siste sjangse. han holder sg godt, men han er faktisk eldre en min far! hehe men tenk så kommer han ijen! jippppppi! :!: for dere som ikke har sett ozzy før: det er sååå et livsviktig must jeg har vært ozzy fan omtrent siden jeg kunne gå, men alikevel; en ozzy konsert dunker ut aaalle andre konserter jeg har vært på, både metallica roskilde osv osv ingen plass d er så trøkk som når ozzy kommer!! weeeeeeeeeeeeee ozzy kommer til norge ijen Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Har en bilett fint plassert med magnet på kjøleskapet, det henger den for øyeblikket sammen med Trivium på sentrum scene og Kamelot, snart med Wacken og Hove! Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Gleder meg sykt. Skal til Oslo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Setlist: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 01. Bark at the Moon02. Mr. Crowley 03. Not Going Away 04. Flying High Again 05. Road to Nowhere 06. Suicide Solution 07. I Don't Know 08. Here for You 09. No More Tears 10. I Don't Want to Change the World 11. Mama, I'm Coming Home 12. Crazy Train 13. Paranoid Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Setlist: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 01. Bark at the Moon02. Mr. Crowley 03. Not Going Away 04. Flying High Again 05. Road to Nowhere 06. Suicide Solution 07. I Don't Know 08. Here for You 09. No More Tears 10. I Don't Want to Change the World 11. Mama, I'm Coming Home 12. Crazy Train 13. Paranoid 8728134[/snapback] ingen setlist er mer sexy! Er du sikker på at dette er setlisten? Kilde? Endret 19. august 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
noodles Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Han spelte den setlista på turneopninga i Moskva. Får ikkje sett konsertane i Noreg, men eg gler meg til Graspop Metal Meeting der Ozzy avsluttar festivalen. Lenke til kommentar
Sokkhove Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) uansett. blir bra:D reiser til trondheim på torsdag i neste veke:D TNT, black label society med zack wylde og Ozzy Osbourne:o bør bli bra^^ edit: j@cob fra forumet her e og me+ noken venner:) sååå..... sei fra dei som skal dit:D edit: j@cob måtte på guidekurs i kyrkja her... hahaha. så han kunne ikkje Endret 7. juni 2007 av Sokkhove Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Gleder meg som faen, nå. Blir vel å henge litt i byen (Oslo) før konserten og. Får satse på at jeg får kjøpt en real Ozzy t-shirt, for det mangler jeg. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Takk. Gleder meg som en unge Endret 19. august 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Mama, I'm Coming Home er ei diger sukkersøt rosa kvise i setlista. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Sikkert og visst, og det er den ellers også. Uansett meget bra setliste! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Angrer litt på at jeg ikke kom meg rundt å kjøpte billetter til konserten, hvertfall nå som jeg hører bruset fra Lerkendal i det fjerne. Men jeg er ikke særlig stor fan av Ozzy, hvertfall ikke det han har blitt i de seneste årene. Men jeg regner med det er en god konsert. Jeg venter spent på tilbakemeldinger ifra folket etter konserten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå