Gå til innhold

Ozzy Osbourne til Trondheim og Oslo!

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Det betyr at dersom du bestiller billettene dine gjennom Billettservice, koster de 545 kr per stk. Dersom du velger å kjøpe billettene ved inngangen på konsertdagen koster de 600 kr per stk.

Lenke til kommentar
Det betyr at dersom du bestiller billettene dine gjennom Billettservice, koster de 545 kr per stk. Dersom du velger å kjøpe billettene ved inngangen på konsertdagen koster de 600 kr per stk.

7836036[/snapback]

ah, takk :) har så utrolig lyst til å bestille billetter til Trondheim og ta det som en tur ( bor mellom drammen og kongsberg). men vil jo ikke bestille hvis jeg ikke kommer inn som 17-åring...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Du kommer inn. Tror en nyoppstartet festival som Trondheim Rock Festival hadde tapt ganske mye på å nekte folk under 18 inngang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Jeg har tasta inn k.nummeret xxxxxxxxxxx, men det funker ikke :(

Har prøvd alle mulige metoder :/

7851857[/snapback]

Skal du betale med Visa på Billettservice? I såfall er det kortnummer du skal bruke, ikke kontonummer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

AAH! Har mekka bilett til Trondheim :D Blir så digg!

Dama hadde visst ordna til meg uten at jeg visste det. Faen som jeg elsker henne! :love:

Endret av Slettet-U4NJ3Omm
Lenke til kommentar

jippi...

takk og lov for at det ble lagt ut nye billetter i oslo! klarte jo da å gjøre det store, overivrig som jeg var, å bestille feil billetter! skulle ha til trondheim men endte opp med oslo. litt småsur, klarte fint å sette foten i salaten der. håper litt på at det blir utsolgt slik at jeg får solgt oslo billettene og kjøpt de jeg i utgangspunktet skulle ha!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...