Backspace_89 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 leste påh hjemmesiden til Trondheim Rock festival nå og så noen urovekkende på siden: billettpris: 525 kr + avg. ved inngangen: 600 kr. hvordan er dette hvis man kjøper billetter over nettet med Visa? må man ha med 600 kr til inngang?... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Det betyr at dersom du bestiller billettene dine gjennom Billettservice, koster de 545 kr per stk. Dersom du velger å kjøpe billettene ved inngangen på konsertdagen koster de 600 kr per stk. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Det betyr at dersom du bestiller billettene dine gjennom Billettservice, koster de 545 kr per stk. Dersom du velger å kjøpe billettene ved inngangen på konsertdagen koster de 600 kr per stk. 7836036[/snapback] ah, takk har så utrolig lyst til å bestille billetter til Trondheim og ta det som en tur ( bor mellom drammen og kongsberg). men vil jo ikke bestille hvis jeg ikke kommer inn som 17-åring... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Du kommer inn. Tror en nyoppstartet festival som Trondheim Rock Festival hadde tapt ganske mye på å nekte folk under 18 inngang. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Pleier vel og stå ganske klart om det er en spesiell aldersgrense også Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hei. Jeg har problemer med betaling av billetter. Skal kontonummer tastes inn xxxxxxxxxxx, xxxx.xx.xxxxx eller xxxx xx xxxxx? På forhånd takk. Mvh, Jon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Skal kontonummer tastes inn xxxxxxxxxxx, xxxx.xx.xxxxx eller xxxx xx xxxxx? 7838867[/snapback] xxxxxxxxxxx Lenke til kommentar
Mit Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 HAHA gjett hvem som nettopp skaffa to stk. billetter til konserten i oslo da endelig Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 fikk skaffa to til oslo jeg også, glad jeg ikke bestilte til trondheim med en gang, ville blitt ca 2500 kr mer i utgifter for meg. Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg har tasta inn k.nummeret xxxxxxxxxxx, men det funker ikke Har prøvd alle mulige metoder :/ Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Bestillte billetter til dette igår, jeg og 3 venner skal iveien. gleder meg som en unge Helaften med Zakk Wylde, kan vel ikke bli stort bedre enn det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg har tasta inn k.nummeret xxxxxxxxxxx, men det funker ikke Har prøvd alle mulige metoder :/ 7851857[/snapback] Skal du betale med Visa på Billettservice? I såfall er det kortnummer du skal bruke, ikke kontonummer. Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Aha! Tusen takk, Tvk. Lenke til kommentar
Swaggwald Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Endelig billetter! Var faen meg fortvila første gangen når det ble utsolgt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) AAH! Har mekka bilett til Trondheim Blir så digg! Dama hadde visst ordna til meg uten at jeg visste det. Faen som jeg elsker henne! Endret 2. februar 2007 av Slettet-U4NJ3Omm Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hurra, da var billetter til hysteriet bestilt. Blir vel Oslo Spektrum. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg hadde dratt, hadde det ikke vært i Spektrum. Metal funker rett og slett ikke der. Uansett, så Black Sabbath der nå sist de var innom, det får holde. Ozzy alene klarer ikke toppe det uansett. Lenke til kommentar
lisama Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 jippi... takk og lov for at det ble lagt ut nye billetter i oslo! klarte jo da å gjøre det store, overivrig som jeg var, å bestille feil billetter! skulle ha til trondheim men endte opp med oslo. litt småsur, klarte fint å sette foten i salaten der. håper litt på at det blir utsolgt slik at jeg får solgt oslo billettene og kjøpt de jeg i utgangspunktet skulle ha! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Konge! Må se han før jeg dør 7790061[/snapback] Sa akkurat det samme! Denne konserten SKAL jeg på, og bestiller nok billetter i løpet av dagen. Gøy med Zakk også, men han er jo med Ozzman overalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå