Destro Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Er det noen som har et enkelt og greit program som jeg kan bruke til deling av internet skall bruke det til sørfing/spilling via en w2K workstation og linjen er som sagt ISDN. har prøvd WinRoute lite 4.2.5 men den fungerer bare sån halveis det vil si at jeg få conection limet reced "Koblings grense nåd" på norsk :wink: har et netverk på 4 pc der den ene er en "gatway" :razz: mot internet. som sagt så virker det halves med WinRoute muligens forde jeg ikke har serie kode. skall prøve å få tak i en å se om det blir bedre da. gatwayn kjører W2k workstation to av pc kjører win98 mens den siste kjører win98 og winxp [ Denne Melding var redigert av: Destro på 2002-11-29 18:43 ] Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Quote: Den 2002-11-29 18:41, skrev Destro:Er det noen som har et enkelt og greit program som jeg kan bruke til deling av internet skall bruke det til sørfing/spilling via en w2K workstation og linjen er som sagt ISDN. Hva med w2k sin egen deling? Høyreklikk ISDN-forbindelsen og velg deling, så enkelt er det. Lenke til kommentar
Destro Skrevet 30. november 2002 Forfatter Del Skrevet 30. november 2002 jeg tror det er noe galt som har blit gjort under instalasjonen! Det skjer ingen ting når jeg høgre kliker å velger propertis? skal prøve å avinstalere driveren og instalere på nyt! takker så meget :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå