trondalsvik Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hei alle overklokkere! Planlegger å skrive en sak om overklokking i Stavanger Aftenblad, og trenger hjelp fra noen av dere som har peiling på dette. Hadde satt stor pris på om noen av dere tok kontakt enten på telefonnummer: 93412634 eller over mail: [email protected] mvh, Trond Alsvik Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hvis du er ute etter "lokale helter", kan du jo send en PM til aspstein og oysfaerg Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 og OVERKLOKK memer at han bor i stavanger og Lenke til kommentar
smy Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Overklokk bor på lørenskoge på østland siste gang hørt Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 oki beklager mener at han og aspstyein er venner men det kan de være alikevel da Lenke til kommentar
trondalsvik Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Da var det alt i boks. Takk så mye for hjelpen! Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 husk å poste en link til selve artikkelen. Morro å se hva det ble ut av det. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hihi helten min.... Artikkel Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 der ja synd at cpuen tok selvmord da Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 - Det er rundt 20 aktive klokkere i Norge. Hvem er disse klokkerene? Er dere et egent lag som kjenner verandre personelig? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det kan vi desverre ikke snakke om..... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) God artikkel, likte tittelen "Utpressing på nerdsk" godt EDIT: Ble den publisert i avisen også? Endret 8. februar 2007 av heanwi Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hva i all verden er en "aktiv klokker"? Må jo være noe mer enn en som overklokker maskinen, de har vi vel 100 av her i forumet vil jeg tro Så hva er igrunnen kriteriene? Lenke til kommentar
andylove Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hva i all verden er en "aktiv klokker"? Må jo være noe mer enn en som overklokker maskinen, de har vi vel 100 av her i forumet vil jeg tro Så hva er igrunnen kriteriene? 7903708[/snapback] Kan tenke meg det er litt mer krevende enn den type klokker som jeg er. Jeg faller trygt innenfor disse "100vis" som vet hvordan jeg yter et par mhz ut av min CPU, men de gærne kara som kjører på med tørris og slikt er det ikke så fryktelig mange av. Vannkjøling er jo en ting, men å dra det så langt at man bare drar litt på skuldra om en CPU ryker, så stiller man i en litt annen klasse. Jeg for min del hadde begynt å grine om CPU'en tok kvelden. Ikke er jeg sponset heller... hehe. Men dere som holder på og kjører hardt med OC, keep it on! Har vel hatt noen verdensrekorder i norge også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå