shizz kebab Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Skriv her hvilken eller hvilke CD'er som står i CD-spilleren din for tiden, om du har kjøpt en ny skive eller funnet fram en gammel. Selv kjører jeg på med Madcon - It's All A Madcon for tida. God norsk rap! For at dette ikke kun skal bli en telletråd kan dere gjerne skrive litt om hva dere syntes om plata, og hva den passer til. Endret 9. februar 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Kjøpte ..And You Will Know Us By The Trail Of Dead - So Divided her om dagen, og har stort sett hørt på den hele tiden. Flott plate, rett og slett. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Akkurat nå har vel The Essential Stevie Ray Vaughan blitt spilt ganske mye. Mye godis på den, første cd av den karen som undertegnede har hørt/kjøpt. Hendrix-coverne er jo ufattelig kule, og han er en av de beste gitaristene jeg har hørt. Rå stemme har han også. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Akkurat nå står Led Zeppelin - III i spilleren. Har ikke hørt så mye på den tidligere. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 På Pc'en hører jeg en del på Herreløse - Livin la vida loka, men i spilleren min står Common - Be for øyeblikket. Likte den da den kom, nå er den helt fantastisk, sånn er det som oftest med meg. Vokser veldig på meg, og litt pauser hjelper på. På mp3-spilleren går det for tiden mye i Nas - Hip hop is dead og Jay-Z - Kingdom Come. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hører akkurat nå på "Madvillain - Madvillainy". Madlib er genial, og jeg har hørt på platen litt før, men ikke hatt den inne på playlisten. Utenom det har jeg hørt masse på "Lost At Last - In Darkness". Fantastisk plate. Var soundtracket til min julefeiring, og nå har jeg endelig fått den ferdige platen i hende. Og ikke minst "Willie Nelson - Songbird". Fantastisk plate. Nelson er rustnere og syngere vakrere enn noensinne, og greier genistreker som å få Leonard Cohens "Hallelujah" til å høres fersk ut igjen, samt å få "Amazing Grace" til å bli en fantastisk vakker og trist låt. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Fortiden så går det mye i skiva Panopticon og SGNL>05 av Isis både hjemme å på jobb Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 For tida går det mye i My Dying Bride sitt nyeste album. Det heter så meget som "A Line of Deathless Kings". Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Fortiden så går det mye i skiva Panopticon og SGNL>05 av Isis både hjemme å på jobb 7791194[/snapback] Hørte forsåvidt på både Panopticon og Oceanic i dag og i går, når jeg tenker etter. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hører mest på: Ministry of sound - The annual 2007 og Party hits(best of the best) + Party sensation volum 1 Er vel mest dance for tiden.. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Har gått litt i indie/progressiv rock i det siste.. Sufjan Stevens - Illinois The Arcade Fire - Funeral Raidohead - OK Computer Cocorosie - Noah's Ark Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Swallow The Sun - Hope: Herlig doom/death metal fra finland. Debuten deres var en klar 6'er, men andre skiva skuffet meg. Det er derfor herlig å høre at gutta virkelig har tatt fram stortromma igjen på Hope. Jonas Renkse fra Katatonia synger i refrenget på låt 3, og herregud så bra det er! Andre halvdel av plata er en smule svakere enn den første, men også den svakeste halvdelen er svært god! Blackfield - Blackfield II: Steven Wilsons fra Porcupine Trees sideprosjekt blackfield gir snart ut sitt andre album, og det er svært, svært bra! Nydelig, melankolsk små progget pop/rock av beste sort. Virkelig på nivå med debuten, og kanskje også enda bedre? Anathema - A Natural Disaster/Alternative 4/Judgement Perfeksjon... Hører på det mye pga tekstene og hva albumene betyr for meg. Har spilt Anathema svært mye etter en virkelig forferdelig hendelse som gikk veldig inn på meg. De treffer helt fantastisk godt både med tekster og stemning. Blir til tider helt satt ut av det. Det er så vakkert og så vanvittig trist! Explosions In The Sky - All of A Sudden I Miss Everyone: Post rock på sitt beste. Setter det veldig ofte på om kveldene før jeg skal legge meg, og sovner til det. Ikke fordi det er kjedelig, men fordi det er så vakkert og avslappende! Anbefales! Endret 24. januar 2007 av qweac Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Explosions In The Sky - All of A Sudden I Miss Everyone:Post rock på sitt beste. Setter det veldig ofte på om kveldene før jeg skal legge meg, og sovner til det. Ikke fordi det er kjedelig, men fordi det er så vakkert og avslappende! Anbefales! 7792183[/snapback] Du er nokså lik meg du :!: Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Som avslutning på kvelden kjører Herreløses La Vida Loka Mixtape. God norsk rap. Lenke til kommentar
Nicotin Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det går mest i mp3 her i gården, men noen cd'er har jeg. Som oftest er det Radiohead - Ok Computer eller The Best Of U2 1980 - 1990 som finner veien til cdspiller'n. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hører mest på The Clash - The Clash, for tiden. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Blir en blanding mellom 16 Horsepower - Folklore og Nobuo Uematsu - Final Fantasy VII Piano Collections. Begge albumene er veldig chill og passer til avslapning. Jeg liker å slappe av for tiden. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Lair Of The Minotaur - The Ultimate Destroyer Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Kjørte gjennom Clipse - Hell Hath No Fury for litt sida, var nå litt skuffende for min del. Devin The Dude - To Tha X-Treme blir spilt om og om igjen, sweet skive. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Begynte å høre på Roger Waters sin Amused to Death her for en måneds tid siden. Fantastisk plate, hører den om og om igjen! Ellers går det mye i The Mars Volta - De-Loused in the Comatorium også, det går litt i perioder det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg