Kattefisk Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Jeg hadde tenkt til å modde en 8bit Nintendo og gjøre om til en pc. Noen som har forslag hvilke deler jeg kan bruke da? Skal ha DVD-rom, psu og hd. Eventuelt Diskettstasjon om det er plass ;P. Jeg vet hvilket hovedkort og ting jeg skal ha. Nintendoen er 25.5cm bred, 20cm dyp og 8.5cm høy. Noen som har tips? Lenke til kommentar
SnipeAlot Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Et VIA ITX HK fungerer nok perfekt.. Får vel nesten legge til at dette er gjort før på en relativ morsom måte :wink: Lenke til kommentar
glabba Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Har du virkelig tenkt å ødelegge en slik flott museumsgjenstand? Tenkt om du angrer etterpå... :sad: Lenke til kommentar
The man! Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 her ser du noen som har gjort det. http://www.mini-itx.com/projects/nespc/ personlig ville jeg ikke ha ødelagt en NES. Lenke til kommentar
Kattefisk Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 akkurat det er for sent menmen.. jeg er ikke den som angrer fort :razz: vel... er det gjort før? søren.. jaja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå