Snublefot Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Det er jo pinlig når det er helt blikkstille og en haug med folk står rett utenfor døren. Akkuratt som de bare står der å venter på at du skal tisse i noen sekunder... freeeky Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Det er jo pinlig når det er helt blikkstille og en haug med folk står rett utenfor døren. Akkuratt som de bare står der å venter på at du skal tisse i noen sekunder... freeeky 7791120[/snapback] Hehe sant det Men værre når alle står inne på dass når en sitter der og trøkker. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg går ikke på do om det er noen andre der som kan høre meg. Da må jeg konsentrere meg for å tisse. Skjønner at det er for å spare penger, men det er ufattelig teit at skoletoaletter bare har skrøpelige skillevegger som man kan høre både over, under og gjennom. Sikkert mange som holder seg hele dagen og ødelegger både blære og tarmsystem. Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Gikk kun på do med veninna mi når jeg var unge. Nå er det kun hvis jeg er full og på fest. Ellers går jeg alene. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Tja, på ungdomsskolen hadde vi ikke svære fellesdasser, men bare ei dør inn på et lite rom med et toalett og en vask, ingen skiller. Jeg husker mer enn ofte at jentene skulle gå to og to. Hvordan få to stk inn på den lille plassen skjønner jeg ikke, og iallfall ikke hva som foregikk! Tørke que? På videregående har jeg ikke peiling, da jeg bare har gått i gutteklasser, og nå er skolen rein pølsefest. Samma faen, så er det å stikke på dass ikke no som plager _meg_ iallfall, og heller ingen andre på skolen ser det ut som Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg bruker å gå alene. Av og til kan jeg gå med søskenbarnet mitt hvis det feks er lang kø Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hm, jeg kan finne på å gå på do sammen med noen om jeg er på fylla på beats. Og doen er stappfull. Og det er bedre plass innpå do. Og jeg trenger noen til å holde drekka mi Eller om jeg skal tisse bak busker i parken mens det er mørkt. Også på fylla. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 spør jeg en kompis om han vil være med meg på do, ser han nok bare rart på meg og kaller meg homo... Men har heller aldri skjønt det da jeg blir tvingt med ei inn på do, for så å stå å glane i veggen, mens hun gjør det hun må, eller hun bare skal prate eller noe andre saker Gjør jenter det på do de å? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Så en gang 2 gutter som kom ut av et lite do på skolen våres... Ble litt sjokkert Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Unngå voldtekt, snakke om saker, være sosial, sminke seg... Alt det man ikke skal på do... 7790363[/snapback] Bare jeg som synes det der virker litt merkelig? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 I klassen er det gutta som går på do sammen, ikke jentene. Lenke til kommentar
vesla Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg går ikke på do om det er noen andre der som kan høre meg. Da må jeg konsentrere meg for å tisse. Skjønner at det er for å spare penger, men det er ufattelig teit at skoletoaletter bare har skrøpelige skillevegger som man kan høre både over, under og gjennom. Sikkert mange som holder seg hele dagen og ødelegger både blære og tarmsystem. 7791958[/snapback] Det må jeg si meg enig i! Jeg klarer ikke gå på do på skolen hvis jeg vet noen kan høre det osv.. Det er helt umulig! Helsesøster på skolen klaga faktisk på det for en tid tilbake. Det var så mange jenter som hadde vært hos ho å snakket med henne om det.. Det ble tatt opp i noen møter, men det skjedde aldri noe med de dodørene/veggene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå