Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter og toalettbesøk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo pinlig når det er helt blikkstille og en haug med folk står rett utenfor døren. Akkuratt som de bare står der å venter på at du skal tisse i noen sekunder... freeeky

7791120[/snapback]

Hehe sant det ;)

Men værre når alle står inne på dass når en sitter der og trøkker.

Lenke til kommentar

Jeg går ikke på do om det er noen andre der som kan høre meg. Da må jeg konsentrere meg for å tisse. Skjønner at det er for å spare penger, men det er ufattelig teit at skoletoaletter bare har skrøpelige skillevegger som man kan høre både over, under og gjennom. Sikkert mange som holder seg hele dagen og ødelegger både blære og tarmsystem.

Lenke til kommentar

Tja, på ungdomsskolen hadde vi ikke svære fellesdasser, men bare ei dør inn på et lite rom med et toalett og en vask, ingen skiller. Jeg husker mer enn ofte at jentene skulle gå to og to.

Hvordan få to stk inn på den lille plassen skjønner jeg ikke, og iallfall ikke hva som foregikk! Tørke que?

På videregående har jeg ikke peiling, da jeg bare har gått i gutteklasser, og nå er skolen rein pølsefest. Samma faen, så er det å stikke på dass ikke no som plager _meg_ iallfall, og heller ingen andre på skolen ser det ut som :wee:

Lenke til kommentar

spør jeg en kompis om han vil være med meg på do, ser han nok bare rart på meg og kaller meg homo...

Men har heller aldri skjønt det da jeg blir tvingt med ei inn på do, for så å stå å glane i veggen, mens hun gjør det hun må, eller hun bare skal prate eller noe andre saker :p

Gjør jenter det på do de å?

Lenke til kommentar
Jeg går ikke på do om det er noen andre der som kan høre meg. Da må jeg konsentrere meg for å tisse. Skjønner at det er for å spare penger, men det er ufattelig teit at skoletoaletter bare har skrøpelige skillevegger som man kan høre både over, under og gjennom. Sikkert mange som holder seg hele dagen og ødelegger både blære og tarmsystem.

7791958[/snapback]

Det må jeg si meg enig i! Jeg klarer ikke gå på do på skolen hvis jeg vet noen kan høre det osv.. Det er helt umulig!

Helsesøster på skolen klaga faktisk på det for en tid tilbake. Det var så mange jenter som hadde vært hos ho å snakket med henne om det.. Det ble tatt opp i noen møter, men det skjedde aldri noe med de dodørene/veggene... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...