xD^^ Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Ja. Det har seg altså slik at jeg skal skrive en artikkel i skoleavisen, angående jenter og dobesøk. Hvorfor er de alltid to eller flere? Skal de baksnakke alt og alle? Hjelpe hverande? Eller tror de rett og slett på dodraugen? Hva burde jeg ha med i artikkel? Bør jeg holde meg så seriøs at det bli morro, eller bare skrive tull? Håper på mange gode teorier, takk! Endret 24. januar 2007 av NorthGarden Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Ja. Det har seg altså slik at jeg skal skrive en artikkel i skoleavisen, angående jenter og dobesøk.Hvorfor er de alltid to eller flere? Skal de baksnakke alt og alle? Hjelpe hverande? Eller tror de rett og slett på dodraugen? Hva burde jeg ha med i artikkel? Bør jeg holde meg så seriøs at det bli morro, eller bare skrive tull? Håper på mange gode teorier, takk! 7789129[/snapback] Samt at de sikkert hjelper hver andre med sminken. Eller noe. Jenter er jo et lite mysterium! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hva jeg tror de ofte snakker/gjør: Fikse sminken Snakke gutter/sladder/noe skandaløst som skjedde på en eller annen fest ( men denne går da jo egentlig ut ettersom de kan bare hviske til vanlig) Hvorfor de går inn to og to eller flere: ukjent. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg kan gå på do alene, og jeg kan gå på do i lag med venninner. Da er det som regel fordi vi snakker om noe, og kan like greit gjøre dobesøke samtidig. På barneskolen var det fordi ungdomsskoleeleven var så skumle, så vi gikks helst ikke alene. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Akk, dere rotter dere sammen! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Gi meg noen interessante teorier, nå! Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 De er oftere 2 enn 3 jenter. Sexteorien strekker seg jo litt her da. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 De gjør det sikkert for å bable om sminke, og om tynnhet, men samtidig holde på låsen ^^ Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Vennligst hold dere til topic, usaklige poster hiver jeg i papirkurv uten varsel. Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg tror gutter aldri vil finne utav dette. Alle som har gjemt seg på jentedoen for å finne utav hva dem snakker om har kort tid etter blitt innlagt på lukket avdeling. Lenke til kommentar
magnus310 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg spurte en venninne av meg om dette en gang. Hun sa de gikk sammen i tilfelle det ikke var mer papir igjen i den båsen man satt. Da kunne man bare spørre personen i nabobåsen om hun kunne sende over noen tørk. Hvordan det kunne være så vanskelig å sjekke om det var papir der på forhånd, spurte jeg ikke om Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Mjamja, jeg går stort sett på do aleine, jeg (: Om jeg går sammen med noen, er det fordi flere må på do, eller kanskje ikke gidder stå og vente aleine. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hvordan det kunne være så vanskelig å sjekke om det var papir der på forhånd, spurte jeg ikke om 7789586[/snapback] Om dama plutselig får tacomage, så er det ikke lett å beregne mengden papir. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Jeg vet dette! På fester må jeg ofte være med jenter på do, enten er det for at de skal spørre meg om jeg liker vennennen deres, eller så er det faktisk for at jeg skal snu meg og se inn i veggen mens de gjør sitt. Varierer litt der. Kan ikke se for meg at det er noe annet når de drar med seg en jente inn. Edit: Har også skjedd at de vil ha sex, men det er ikke så veldig ofte. Sex er gjerne bedre andre steder enn på badet, med mindre vi gjør det i dusjen, men det blir rett og slett for upraktisk siden vi er på en fest. Endret 24. januar 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Syntes det er litt sosialt... er vel ikke så ofte vi faktisk går på do. Er mer for å prate og sjekke oss litt i speilet. Ikke døm oss Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 De gjør det for å se hverandre uten truse, ja? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg foretrekker å gå alene og tar sjelden med meg folk på do.. Men en grunn til at jenter går på do sammen kan være usikkerhet. Det er ofte en del jenter på skoletoaletter, spesielt i friminuttene, og ikke alle har lyst til å gå dit alene. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Skjer her da? Jeg trodde jenter kun gikk på do sammen når de hadde fått i seg alkohol. Sånn er det hvertfall her. Ellers klarer de å gå aleine. Skulle bare mangle. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Unngå voldtekt, snakke om saker, være sosial, sminke seg... Alt det man ikke skal på do... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Kanskje litt OT, men det er mange jenter som setter på vannet i springen for at ingen skal høre at de gjør sitt fornødende. Spurte en jente i klassen om det i dag, siden jeg bare har hørt rykter om det, og hu kunne bekrefte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå