Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter og toalettbesøk

Anbefalte innlegg

Ja. Det har seg altså slik at jeg skal skrive en artikkel i skoleavisen, angående jenter og dobesøk.

Hvorfor er de alltid to eller flere? Skal de baksnakke alt og alle? Hjelpe hverande? Eller tror de rett og slett på dodraugen?

Hva burde jeg ha med i artikkel? Bør jeg holde meg så seriøs at det bli morro, eller bare skrive tull?

Håper på mange gode teorier, takk! :)

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja. Det har seg altså slik at jeg skal skrive en artikkel i skoleavisen, angående jenter og dobesøk.

Hvorfor er de alltid to eller flere? Skal de baksnakke alt og alle? Hjelpe hverande? Eller tror de rett og slett på dodraugen?

Hva burde jeg ha med i artikkel? Bør jeg holde meg så seriøs at det bli morro, eller bare skrive tull?

Håper på mange gode teorier, takk! :)

7789129[/snapback]

Samt at de sikkert hjelper hver andre med sminken. Eller noe. Jenter er jo et lite mysterium! :(

Lenke til kommentar

Hva jeg tror de ofte snakker/gjør:

Fikse sminken

Snakke gutter/sladder/noe skandaløst som skjedde på en eller annen fest ( men denne går da jo egentlig ut ettersom de kan bare hviske til vanlig)

Hvorfor de går inn to og to eller flere: ukjent.

Lenke til kommentar

Jeg spurte en venninne av meg om dette en gang. Hun sa de gikk sammen i tilfelle det ikke var mer papir igjen i den båsen man satt. Da kunne man bare spørre personen i nabobåsen om hun kunne sende over noen tørk.

Hvordan det kunne være så vanskelig å sjekke om det var papir der på forhånd, spurte jeg ikke om :roll:

Lenke til kommentar

Jeg vet dette! På fester må jeg ofte være med jenter på do, enten er det for at de skal spørre meg om jeg liker vennennen deres, eller så er det faktisk for at jeg skal snu meg og se inn i veggen mens de gjør sitt. Varierer litt der. Kan ikke se for meg at det er noe annet når de drar med seg en jente inn.

Edit: Har også skjedd at de vil ha sex, men det er ikke så veldig ofte. Sex er gjerne bedre andre steder enn på badet, med mindre vi gjør det i dusjen, men det blir rett og slett for upraktisk siden vi er på en fest.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Kanskje litt OT, men det er mange jenter som setter på vannet i springen for at ingen skal høre at de gjør sitt fornødende. Spurte en jente i klassen om det i dag, siden jeg bare har hørt rykter om det, og hu kunne bekrefte det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...