Gå til innhold

Stjålet mobil. hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ring mobilen din og si han har vunnet en konkurranse hvor de ringer opp random folk, så ber du om å få navn, adresse og tlf så du kan sende premien.

Er vel egentlig det eneste du kan gjøre. Er jo mulig å finne ut hvor mobiler befinner seg, men da må politiet være virkelig interessert i saken.

Lenke til kommentar
I dag hadde jeg gym og lot som vanlig mobilen ligge i lummen på buksen min i garderoben... Da jeg var ferdig var den vekk. hva skal jeg gjøre? jeg har allerede sendt mail til purken og spurt om hjel men har ikke fått svar enda...

7789102[/snapback]

Sent mail til purken? For å være helt ærlig så tror jeg ikke du får svar på det med det første, og får du svar så vil de bare si at du må dra til nærmeste politistasjon å anmelde forholdet, for så noen uker etterpå få brev om at saken er henlagt pga. manglende bevis.

Hvis du har reiseforsikring via Europeiske kan du få stjålne saker dekket, men de krever at du anmelder det.

Lenke til kommentar
I dag hadde jeg gym og lot som vanlig mobilen ligge i lummen på buksen min i garderoben... Da jeg var ferdig var den vekk. hva skal jeg gjøre? jeg har allerede sendt mail til purken og spurt om hjel men har ikke fått svar enda...

7789102[/snapback]

Sent mail til purken? For å være helt ærlig så tror jeg ikke du får svar på det med det første, og får du svar så vil de bare si at du må dra til nærmeste politistasjon å anmelde forholdet, for så noen uker etterpå få brev om at saken er henlagt pga. manglende bevis.

Hvis du har reiseforsikring via Europeiske kan du få stjålne saker dekket, men de krever at du anmelder det.

7789498[/snapback]

Vet ikke om jeg har det. men kanskje pappa har ? :hmm:

men jeg har jo ikke akuratt vært på reise

Lenke til kommentar

Det er nok ikke annet du kan gjøre enn å anmelde og håpe på det beste. Politiet prioriterer ikke sånne saker desverre. Så du er heldig hvis du får den igjen eller sperret for den saks skyld. Min stjålne mobil skulle sperres og alt mulig, men ble det gjort? Nei!

Det er nok ikke mange forsikringer som dekker dette da du hadde den i lommen i garderoben dessverre. Dette er "uforsvarlig" ifølge forsikringsselskapene. Hadde den vært låst inne i et skap hadde det vært noe annet.

Men uansett, lykke til. Er kjipt når folk stjeler fra en...

Endret av krizkriz
Lenke til kommentar

Sporing er politiet lite interesert i å gjøre, det ville de iallefall ikke gjøre til meg.

1: Ring telenor å få stengt abonemanget, MED EN GANG.

2: Ta kontakt med politi (tlf eller dra på stasjonen, epost fungerer DÅRLIG til slikt!) mest sannsynlig må du ned på stasjonen for å anmelde saken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...