ManagHead Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Er ute etter svart, hvit og klar lakk. Biltema er et alt, men langt å gå fra sentrum. Noen nærmere? Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Nå er ikke jeg kjent i Trondheim, men kanskje det finnes en Jernia foretning eller lignende i nærheten? Bilproduktsjappe kanskje? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Du kan se på div. bygg butikker.. Clas Ohloson ol. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Ja, Clas Ohlson har jo veldig mye av denne typen ting.. iaff her på Gjøvik! Byggmakker og slike foretninger har garantert noe også.. Men jeg skal slutte å uttale meg, siden jeg ikke aner hva som ligger i sentrum av Trondheim.. læng sia jah! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Ja, Clas er jo på solsiden, og det er jo ikke lange biten å gå Får ta en tur bortom der da, selv om det iof. har ordnet seg allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå