hamort Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hei Ønsker tips til et stabilt trådløst AP. Har tidligere hatt Belkin. Er d-link, linksys ok merker? Har tidligere dårlig erfaring med belkin. Gjerne så billig som mulig. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Linksys har jeg bare positive erfaringer med - D-link derimot ... hold deg unna. Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Linksys WRT54GL (flasha med DD-WRT) Sånn bortsett fra utseende, manglende veggfeste (er vel mulig kanskje, men følger ikke med), og at de ikke har PoE, så liker jeg dem nesten bedre enn HP sine ProCurve 420... (til 5 ganger så høy pris). Lenke til kommentar
hamort Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Takk for svar da blir det linksys på meg. Kan en sette routeren som et AP? Tenkte isåfall å kjøpe Linkys WRT54GL og sette denne som AP. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Du kan sette den som AP ved å slå av DHCP og bruke en av lanportene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå