Gå til innhold

Forslag til redigering på vinterbilde.

Anbefalte innlegg

Har tatt en del vinterbilder her om dagen, og har aldri redigert mye naturbilder.

Noen som har noe bra forslag/erfaring til hvordan å redigere bilde? Mye kontrast? lite farger? mye farger? osv.

Hvis noen gidder å prøve seg er det supert :)

post-82373-1169648033_thumb.jpg

Endret av Gakkakk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare en ting jeg la merke til, sånn fort. Vet det ikke hører hjemme her. Men si disse to ordene høyt:

1) vinter bilder

2) naturbilder

Hører du forskjellen? Vinterbilder skrives i ett ord. Yey.

Ellers, sola ble litt for sterk, den tok litt for mye fokus i bildet. Digger hvordan skyene ligger såpass lavt i horisonten og hvordan de brer seg over "vannet". Litt uklart bilde, men det var alt i alt et koselig vinterbilde.

Lenke til kommentar
Bare en ting jeg la merke til, sånn fort. Vet det ikke hører hjemme her. Men si disse to ordene høyt:

1) vinter bilder

2) naturbilder

Hører du forskjellen? Vinterbilder skrives i ett ord. Yey.

Ellers, sola ble litt for sterk, den tok litt for mye fokus i bildet. Digger hvordan skyene ligger såpass lavt i horisonten og hvordan de brer seg over "vannet". Litt uklart bilde, men det var alt i alt et koselig vinterbilde.

7789178[/snapback]

Jeg som pleier å være så flink med sånn! :p

Tilbake til bildet. Jeg crop'a bilde akkurat før jeg så innlegget ditt der jeg lot solen bli kuttet bort.

Her er ett nytt bilde fra samme "serien". Dette er en måte jeg kanskje kan tenke meg å redigere det første bilde også, men jeg får liksom ikke akkurat så veldig vinterfølelse av det.

post-82373-1169650842_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...