Gå til innhold

hvor er Scroll lock på dette tastaturet?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har et Logiteck Cordless Desktop -Express- tastatur. Modell: Y-RQ57det kom sammen med en pc mus.(finner ikke produkt link. men bilde på hvordan det ser ut Her.

(tastaturet har mindre knapper. Venstre side My home og tilbake. Midten volum. høyre epost og calc)

Problemet er at jeg ikke har peiling på hvor jeg finner scroll lock knappen på det. :hmm: . Og det har ikke F-lock knappen som de andre tastaturene. :no:

Og det rare er selv om jeg har installert software for tastaturet så fungerer ikke knappene riktig. f.eks. Volum + starter epost. Calc er ventemodus.

Men jeg vil først om fremst vite hvor den H******* Scroll Lock knappen er.

H.C

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trenger scroll lock knappen til en KVM switch jeg har. som går via tastaturet. Må trykke 2 ganger på scroll lock også på Pil opp ellr ned for å skifte maskin.

På det andre logitech tastaturet jeg har som er media keyboard elite der deler scroll lock tasten sammen med insert. for å få scroll lock til å fungere må jeg bruke F-mode knappen. Men på dette Cordless keyboard'et så fins det ikke noe F-mode tast eller noen ekstra funksjoner på F tastene.

Vet ikke om det sier noe mer for dere. bare spør om det er noe mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...