H.C.S Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hei Jeg har et Logiteck Cordless Desktop -Express- tastatur. Modell: Y-RQ57det kom sammen med en pc mus.(finner ikke produkt link. men bilde på hvordan det ser ut Her. (tastaturet har mindre knapper. Venstre side My home og tilbake. Midten volum. høyre epost og calc) Problemet er at jeg ikke har peiling på hvor jeg finner scroll lock knappen på det. . Og det har ikke F-lock knappen som de andre tastaturene. Og det rare er selv om jeg har installert software for tastaturet så fungerer ikke knappene riktig. f.eks. Volum + starter epost. Calc er ventemodus. Men jeg vil først om fremst vite hvor den H******* Scroll Lock knappen er. H.C Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Trenger du scroll lock? Er en del tastaturer som har fjernet denne, da den er sånn ca. unødvendig. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 nå var det litt dårlig oppløsning på bildet trådstarter linket til men se om det ikke kan være en av tastene til høyre for F-tastene. det er der den taste pleier å være på andre tastatur. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 ikke at det har noen med tpoic å gjøre men hva gjør scroll lock? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 ikke at det har noen med tpoic å gjøre men hva gjør scroll lock? 7788972[/snapback] tror jeg aldri har brukt den tasten selv men du kan lese hva den brukes til her. Lenke til kommentar
H.C.S Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg trenger scroll lock knappen til en KVM switch jeg har. som går via tastaturet. Må trykke 2 ganger på scroll lock også på Pil opp ellr ned for å skifte maskin. På det andre logitech tastaturet jeg har som er media keyboard elite der deler scroll lock tasten sammen med insert. for å få scroll lock til å fungere må jeg bruke F-mode knappen. Men på dette Cordless keyboard'et så fins det ikke noe F-mode tast eller noen ekstra funksjoner på F tastene. Vet ikke om det sier noe mer for dere. bare spør om det er noe mer. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Sånn ca der hvor jeg har merket med rødt Lenke til kommentar
H.C.S Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Tingen er at det kun står insert prt scr/sys rq Pause/break D.v.s at scroll lock ikke finnes på dette tastaturet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå