Tobe__ Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hva med filmen "The Cave" ? Er kanskje litt kombinert under vann/hule/flyvende monster film, men mulig du vil finne den underholdende. Selv synes jeg det er en søppelfilm av dimensjoner Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Mye brae forslag her! Har notert alle filmene, så skal prøve å få sett de fleste! Takk Endret 26. januar 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Solid Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Er Deep Blue sea akseptabel. Er dog ingen god film. Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Placid Lake. Ikke så bra, men store dyr. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg elsker slike filmer. Denne tråden er et bra foretak. Creature er en mini-serie skrevet av Peter Benchley (mannen bak historien i Jaws). Her er det ikke Spielberg som står for regien og eimen av b-film kjennes langt unna. Likevel, sjarmen og spenningen er der, så hvis du liker slik filmer, er dette for klassiker å regne. Must-see. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Frankenfish (2004) Navnet sier vel sitt :!: 7801556[/snapback] den filmen har jeg sett 3-4 ganger når jeg ikke har fått sove, like morsom hver gang :!: på en ufrivillig måte. står i hyllen sammen med Uwe Boll-samlingen og andre filmer som er så dårlige at de fortjener en egen hylle. kjøper disse med vilje, de er så dårlige. tilogmed stemora mi kommer noen ganger hjem fra dvd-shopping og sier, "jeg fant en ny Boll-film :!: ". *sette på House of the dead, Alone in the dark og Death tunnel( ikke av Boll).* Endret 27. januar 2007 av Spazz Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Gwoemul / The Host (2006) Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Kan ikke komme på noen filmer som ikke er nevnt, men den fantastiske TV-serien Surface må du sjekke. Tar helt av med undervanns monstre ca. halveis uti. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hva med Megalodon? Ufrivillig morsom lavbudsjettsfilm hvor en forhistorisk hai angriper en oljeplattform. 7793391[/snapback] Hehe den er så dårlig at jeg fikk helt vondt inni meg, Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 *sette på House of the dead, Alone in the dark og Death tunnel( ikke av Boll).* 7807588[/snapback] House of the Dead = Søppel. Alone In The Dark = SØPPEL! Death Tunnel = Overraskende underholdende. At Uwe Boll i det hele tatt får lov til å være film regissør er meg en gåte. Han har til dags dato ikke klart å lage en film som engang er halvveis underholdende. Jeg gleder meg til å se hvor mye han klarer å ødelegge, når han både skal lage film av Far Cry og.. jepp, Postal! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Har sett litt av serien Surface. Enorme sjømonstre der. Likte den serien. Må se om jeg får kjøpt den, for fikk ikke sett alle episodene. Mye bra forslag her. Kom med flere hvis dere har noen!! Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 *sette på House of the dead, Alone in the dark og Death tunnel( ikke av Boll).* 7807588[/snapback] House of the Dead = Søppel. Alone In The Dark = SØPPEL! Death Tunnel = Overraskende underholdende. At Uwe Boll i det hele tatt får lov til å være film regissør er meg en gåte. Han har til dags dato ikke klart å lage en film som engang er halvveis underholdende. Jeg gleder meg til å se hvor mye han klarer å ødelegge, når han både skal lage film av Far Cry og.. jepp, Postal! 7811537[/snapback] Hvem i helvete ga Boll retten til å lage Far Cry egentlig? appropo Death tunnel: største mølet jeg noen gang har sett, Uwe Boll er bedre. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 BBCs The Blue Planet - The Deep, med David Attenborough. ingen monstre overgår de virkelige monstrene nede på fire tusen meters dyp. Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Lake Placid(1999) Handler om en stoor aligator som spiser mennesker Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Handler om en stoor aligator som spiser mennesker Litt vel mye spoiler å komme med det faktum Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) men herregud a, bare til å se på coveret det,så skjønner man fort at den handler om noe sånt.. Fra IMDB: "Horror-Comedy about a man-eating crocodile loose in the lake." Endret 28. januar 2007 av FloppyK Lenke til kommentar
arildoaim Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hehe, det var nok bare en spøk. Hadde tenkt til å nevne Deep rising, men ser at den allrede er nevnt. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hvem i helvete ga Boll retten til å lage Far Cry egentlig? appropo Death tunnel: største mølet jeg noen gang har sett, Uwe Boll er bedre. 7814847[/snapback] Aner ikke, men han får sikkert lov fordi ingen andre gidder å lage filmen. Så du mener på alvor at Alone In The Dark er en bedre film enn Death Tunnel? Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Apropos " Skrekk på Havets dyp ". Sjekk ut The Deep (1977) med Nick Nolte & Robert Shaw (Quint fra Haisommer) Grei underholdning, syns den var mye bedre enn Deep Blue Sea... Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 En kompis av meg kjøpte tilfeldigvis denne Frankenfish Skjønte ganske fort hvorfor ikke den var blusset no veldig og at den kom rett på dvd. Men den handler iallefall om et monster på dypet. Ser du denne velger du nok å se de på Discovery fremfor;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå