normal Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Lurer på å anskaffe meg et slikt, skal være sinnsykt bra. Ikke le eller kom med spydige kommentarer, jeg VET det er forskjell på anlegg til 30000 og og megaworks. Men jeg vil egentlig vite HVOR bra dette er for vanlige mann i gata å ha på et 13kvm rom og spille musikk, fylle rommet med lyd. Men VENNLIGST ha meg frabedt korte, ubegrunnede, eplekjekke kommentarer om at dette er boss i forhold uten at man egentlig har testet megaworks i det hele tatt, men bare "går ut ifra det" da det er et pc-anlegg osv osv dere kjenner den visa der... som jeg har sett i andre tråder på forumet. Kunne gjerne tenke meg å investere i et skikkelig anlegg når den tid kommer, men vil begyne et sted og da er dette anlegget relativt billig og har fått veldig gode kritikker. Folk sier "det er sinnsykt, ultimat" osv. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Bortsett fra en heller laber gjengivelse i mellomtoneområdet fungerer det greit. Ikke noe drømmeoppsett til klassisk musikk. Men til film, spill og Hit40 er det helt klart verdt kronene. Lenke til kommentar
normal Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 laber mellomtone? forklar Lenke til kommentar
Bach Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Subjektiv greie dette med lyd. Men se for deg en tur på en pub: Godt selskap, god stemning. Også finner du ut at du har fått lettøl i glasset. Det er deff. noe som mangler. Sammenlign lyden med feks et par billige Mission. Lenke til kommentar
rottert Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Bare gå for det anlegget du... tru meg. Har erfart modelen før den megaworkspakken. Funker veldig bra i mindre rom. Har vært på flere voirspiel der slike anlegg fra creative har funket veldig bra. Bassen er imponerende og diskanten/mellomtonen spiller utrolig vakkert... Men folk er forskjellig.. har på følelsen at du er ganske lik meg med hensyn til at du vurderer den pakken... Lenke til kommentar
normal Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 ------------------------------------------- For å si det slik. per i dag har jeg Integrert C-Media lydkort (skal faktisk være av de bedre integrerte) koblet til en Technics SU-700 (noen som vet hva denne er god for forresten?) med et KOSS Porta Pro headset tilkoblet. ------------------------------------------- LOL bach, hadde vært noe kjipt det ja, spørsmålet er bare om forskjellen er lettøl og øl eller om det faktisk bare er en tuborg istedet for en carlsberg eller.no, det blir en veldig bra kveld likevel :smile: Men forklar så bach, sett megaworks og "et par billige mission" ved siden av hverandre, hvor mener du nå jeg vil merke forskjellen? I hvilken sammenheng har du prøvd megaworks og mission? hva er "billige" mission, får jeg surround og har du evt linker til dette. takker forøvrig for svar rottert, høres fornuftig ut det du sier og styrker troen min på en slik løsning. En megaworks pakke med et audigy2 kort så det klaffer litt overens :wink: Jeg trenger vel et audigy2 kort likevel uansett hvilken av løsningene jeg velger. Det finnes en platinum modell av denne, gir den meg noe særlig ekstra kontra den "vanlige" utgaven? men jeg er fortsatt åpen for inspill, la det strømme på :smile: [ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-11-29 22:10 ] Lenke til kommentar
Bach Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 MissionM71 koster snaue 2000,- paret på Elkøp. Skal du ha surround må du ha minst fire + en surroundforsterker. Prisen blir selvfølgelig en helt annen. Jeg hører mye på klassisk musikk. Min mening er at Creative-settet tar fullstendig drepen på kammermusikk. Ta med deg litt av musikken du hører på i butikken. Elkjøp har Creative også. Synes du det låter bra med din musikk så kjøp det. Som jeg skrev tidligere: det er helt klart verdt pengene. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Gå for MegaWorrks du det er veldig bra lyd i de! Men skal du no råere så er vel Klipsch Promedia 5.1 dte beste valget, men oxo litt dyrere... Men Magaworksen er absolutt verdt penga!! Selv har jeg Logitech Z-560 som jeg er utrolig fornøyd med! Lenke til kommentar
normal Skrevet 30. november 2002 Forfatter Del Skrevet 30. november 2002 er det så få som har prøvd megaworks her inne? få litt svar på denne plz Lenke til kommentar
normal Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 også en ting til: and lydkort tenker jeg audigy2 gjør jobben. men det finnes flere versjoner av disse. platinum f.eks er dobbelt så dyr som vanlig. hva får jeg ekstra her som kan tenkes nyttig. går det an å evt. senere koble elgitar til dette anlegget? hva trenger jeg ekstra? Lenke til kommentar
normal Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 seriøst kom igjen da Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 vis det ikke "fyller" rommet med mellomtone?? hvordan er bassen da a? .. .. den må jo være skikkelig sugen den da eller? Lenke til kommentar
rottert Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 En kamerat av meg har audigy platinumlydkort, han har kobler profisjonelle microfoner og elgitar til frontboksen. Utrolig bra kvalitet på innspillingene... Særlig når han spiller av musikken på sitt høytaleroppsett levert av creative.. Bare å koble rett på! Quote: Den 2002-12-01 17:30, skrev normal:også en ting til:and lydkort tenker jeg audigy2 gjør jobben. men det finnes flere versjoner av disse.platinum f.eks er dobbelt så dyr som vanlig. hva får jeg ekstra her som kan tenkes nyttig.går det an å evt. senere koble elgitar til dette anlegget? hva trenger jeg ekstra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå