vipsen Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg får ikke innstallert programmer inn på pc`n, de blir bare ikke innstallert, dataen henger seg opp istedenfor. Det samme skjer også hver gang jeg forsøker å åpne en fil med adobe reader. Det går heller ikke å innstallere active-x programmer som man trenger for å lese enkelte sider. Får heller ikke til å innstallere java, det bare henger seg opp. Det går heller ikke å fjerne programmer i kontrollpanel, da bare henger maskinen seg opp igjen. Hva er det som skjer egentlig? Hva kan jeg gjøre med dette? Noen som kan hjelpe meg før jeg klikker helt på maskinen? Lenke til kommentar
sim Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Er det lenge siden du formaterte? Hvordan er CPU-temperaturen? Lenke til kommentar
meitemark Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Det kan høres ut som at det er windows installer som har tatt kvelden, event blitt dødelig skadet. Mitt beste hint i så måte heter formatering og reinstallering. Lenke til kommentar
vipsen Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Har kjørt diskdefragmentering på maskinen nylig, er det det samme som formatering? Vet ikke hva cpu-temperatur er for noe så det kan jeg ikke undersøke... Lenke til kommentar
vipsen Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 ikke noen som kan hjelpe med dette da...? Lenke til kommentar
vipsen Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Ok, men da forsvinner vel alle innstillinger på maskinen da? Bruker trådløst internett, så da forsvinner de innstillingene også eller? Pc er noe herk egentlig... Lenke til kommentar
norbat Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Du kan prøve å reinstallere windows installer Les gjerne på følgende post: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå