Gå til innhold

Rykte: Bioware working on ps3,

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må innrømme jeg er litt overrasket over å se Mgs poste dette siden han vanligvis er første mann til å skyte ned rykter andre kommer med angående spill som kommer til 360 osv.

7789495[/snapback]

Det eg og reagerte på ;)

7789608[/snapback]

Enkelt er det ikke? Ryktet teller positivt i Playstations favør. ;)

7789910[/snapback]

Hehe du tok meg der ;)

Men seriøst, om ryktet hadde vært urimelig så hadde jeg aldri pastet det inn her. Ryktet er jo i bunn og grunn av Bioware jobber med ett ps3 spill. Hva dette spillet er vet ingen. Mass Effect tror jeg ikke at det er, men siden artikkelen tok det med, tok jeg det med i overskriften. Litt for å sjokkere xbotter også da ;)

Lenke til kommentar
Vel... at Bioware lager spill til PS3 er vel ingen bombe er det? Var BioWare eksklusive til Xbox forrige generasjon? Jeg tviler på at BioWare vil være ekslusive til X360, men at Mass Effect er eksklusivt tror jeg nok MS har sikret seg ganske bra..

7789677[/snapback]

Ekslusivt til Microsoft, ja.

7790449[/snapback]

Ikke helt.. MDK2 ble da sluppet på både Dreamcast og Playstation 2.. Mener å huske at Baldurs gate kom på andre konsoller også?? Feil?

Lenke til kommentar
Men seriøst, om ryktet hadde vært urimelig så hadde jeg aldri pastet det inn her. Ryktet er jo i bunn og grunn av Bioware jobber med ett ps3 spill. Hva dette spillet er vet ingen. Mass Effect tror jeg ikke at det er, men siden artikkelen tok det med, tok jeg det med i overskriften. Litt for å sjokkere xbotter også da ;)

7790478[/snapback]

Ganske urimelig når MS står bak Mass Effect :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Bioware har 2 uanonnserte spill i utvikling(pluss et ikke navngitt DS-spill), trolig er det en av disse to(eller begge?) som er på vei til ps3. Eneste vi vet er at et av dem er en MMORPG.

Lenke til kommentar
At det var mass effect tok jeg bare med for moro skyld ;-)

7791572[/snapback]

Skjønner at du gjorde det for moro skyld, men av emnetittelen ser det fortsatt ut som om dette en tråd som handler om at Mass Effect kanskje kommer til 360. Det gjør det IKKE, og jeg kan ikke skjønne annet enn at denne tråden bør stenges. Dessuten er det litt kjipt hvis alle skal lage tråder med misvisende emnetitler.

Endret av Kaiuss
Lenke til kommentar
Vel... at Bioware lager spill til PS3 er vel ingen bombe er det? Var BioWare eksklusive til Xbox forrige generasjon? Jeg tviler på at BioWare vil være ekslusive til X360, men at Mass Effect er eksklusivt tror jeg nok MS har sikret seg ganske bra..

7789677[/snapback]

Ekslusivt til Microsoft, ja.

7790449[/snapback]

Ikke helt.. MDK2 ble da sluppet på både Dreamcast og Playstation 2.. Mener å huske at Baldurs gate kom på andre konsoller også?? Feil?

7790552[/snapback]

MDK2 var vel før xboxn kom? baldur's gate til konsoll ble vel ikke laget av bioware?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Baldur's Gate kom aldri til konsoll. Psx-versjonen ble kanselert, og DC-versjonen rakk ikke å bli ferdig før konsollen gikk under.

Lenke til kommentar
Leste du ikke hva jeg skreiv? Ryktet er jo at bioware driver å lager ett ps3 spill. At det var mass effect tok jeg bare med for moro skyld ;-)

7791572[/snapback]

hehe, skremme oss Xbots litt ja. :p

At det var mass effect tok jeg bare med for moro skyld ;-)

7791572[/snapback]

Skjønner at du gjorde det for moro skyld, men av emnetittelen ser det fortsatt ut som om dette en tråd som handler om at Mass Effect kanskje kommer til 360. Det gjør det IKKE, og jeg kan ikke skjønne annet enn at denne tråden bør stenges. Dessuten er det litt kjipt hvis alle skal lage tråder med misvisende emnetitler.

7791847[/snapback]

Du meiner kansje PS3?

Såvidt eg veit er det kun på vei til XBOX 360 :p

Lenke til kommentar

7790552[/snapback]

Hva har så MDK2 å gjøre med Microsoft eller noen av greiene?

7792920[/snapback]

Det er vel ikke snakk om Microsoft her, men BioWare?? Utviklerene av MDK2 og Baldurs Gate??

Baldur's Gate kom aldri til konsoll. Psx-versjonen ble kanselert, og DC-versjonen rakk ikke å bli ferdig før konsollen gikk under.

7793953[/snapback]

Eh? Spilte nå Baldur's Gate på PS2 jeg, og BG2 på X-box.

7794318[/snapback]

Nettopp.. BioWare var ikke Xbox eksklusive forrige generasjon. At de siste spillene de lagde kun havnet på xbox gjør dem vel ikke eksklusive?! De er da ikke ukjente med å jobbe på Sony sine konsoller, så det er ikke umulig at de nå kommer med spill til PS3.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

7793953[/snapback]

7794318[/snapback]

Nei det gjorde du ikke. Du spilte BG: Dark Alliance 1 og 2, spill knapt verdig av sitt eget navn. Disse to er ikke utviklet av Bioware. Konsollversjonan av Baldur's Gate, som kom på pc i 98, ble kanselert. BG2 er et rent pc-spill og er aldri blitt anonnsert til konsoll.

Endret av qoutor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Gamespot har laget en "Romur Control" om saken, og gjorde meg oppmerksom på en sak jeg hadde glemt. BioWare og Pandemic har et veldig nært sammarbeid, og det kan være Pandemics Mercenaries 2 som det egentlig er snakk om her.
Lenke til kommentar

7790552[/snapback]

Hva har så MDK2 å gjøre med Microsoft eller noen av greiene?

7792920[/snapback]

Det er vel ikke snakk om Microsoft her, men BioWare?? Utviklerene av MDK2 og Baldurs Gate??

7793953[/snapback]

7794318[/snapback]

Nettopp.. BioWare var ikke Xbox eksklusive forrige generasjon. At de siste spillene de lagde kun havnet på xbox gjør dem vel ikke eksklusive?! De er da ikke ukjente med å jobbe på Sony sine konsoller, så det er ikke umulig at de nå kommer med spill til PS3.

7794597[/snapback]

Det quoutor sa. Baldur's gate dark alliance til konsoll har ingenting med bioware å gjøre.

Håper bioware holder seg trofaste mot 360. det er litt mer spesielt med spill som bare er på en konsoll, som han der ansatte i sony sa i et intervju som ble linket til her på forumet for ikke så lenge siden.

Lenke til kommentar

Hehe, man tror kanskje automatisk at det er Mass Effect det er snakk om, men det er vel gjerne noe helt annet BioWare jobber med til PS3 i så fall. Som noen sa; er nesten garantert at Mass Effect ikke kommer til PS3, da det er X360 ekslusivt og blir laget i samarbeid med MGS. :)

Alt i alt så er jo dette bare rykter enda, men vi får vel kanskje høre noe fremover, eventuelt på en eller annen spillmesse i løpet av året.

PS: Folkens, gå inn på www.bioware.com...sjekk under "Bioware Games" og "In Development"...under Dragon Age, Mass Effect og MMO står det "New Next Gen Game" og forøvrig "New Handheld Game"...det kan jo tyde på noe. :cool:

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...