UrgeLoL Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) BioWare working on PS3?[ps3] We've received reports from readers requesting to remain anonymous indicating that BioWare might have projects in the works for PlayStation 3. According to gamers who attended last night's Video Games Live concert in Edmonton, BioWare co-CEO Dr. Ray Muzyka stated during a signing session that the noted studio is indeed developing for PS3. Muzyka reportedly gave the information freely to multiple attendants, suggesting that it is not highly private and may be publicly announced soon. Inquiries sent to BioWare had not been returned at the time this story was published. In other BioWare news, the company today revealed the final cover artwork for its upcoming Xbox 360 RPG, Mass Effect. (It might be relevant to note that the box contains an "Only on Xbox 360" emblem--but then again, so did Enchanted Arms.) Kilde Endret 24. januar 2007 av Mgs Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hvordan kan Mass Effect komme til PS3 når det er Microsoft Game Studios som er produsent/utgiver?? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Ikke jeg som lager ryktene Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hvordan kan Mass Effect komme til PS3 når det er Microsoft Game Studios som er produsent/utgiver?? 7788631[/snapback] Konge det hvis man fyrer opp et PS3 spill og man blir ønsket velkommen av logoen til Microsoft Game Studios Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hvordan kan Mass Effect komme til PS3 når det er Microsoft Game Studios som er produsent/utgiver?? 7788631[/snapback] Muligens hardkodet til å kjøre på 640x480 med lavoppløste teksturer. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Så vidt jeg vet er det noe nytt, ikke Mass Effect. Dette er nødvendigvis ikke gode nyheter for oss 360 tilhengere, siden vi sikkert ikke får det PS3 folkene får. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Hvordan kan Mass Effect komme til PS3 når det er Microsoft Game Studios som er produsent/utgiver?? 7788631[/snapback] Muligens hardkodet til å kjøre på 640x480 med lavoppløste teksturer. 7788731[/snapback] Hehe. kanskje microsoft får bioware til å nedgradere grafikken noe voldsomt. Og så kan microsoft si at xbox 360 er mye sterkere en ps3 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Rart det der. Når slike rykter dukkar opp som går "mot" ps3, blir postaren skutt ned rimeleg kjapt, fordi det er nettop, berre rykter, og som regel sludder og vås. Dessuten er Microsoft Game Studios utgivar. Mass Effect trilogien kjem på XBOX 360. Men ser ikkje vekk ifrå at det kjem til Vista også - etter ei stunds eksklusivitet på 360. Endret 24. januar 2007 av dark by design Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg tror det nye blir å si at et spill blir eksklusivt for Microsoft platformen. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Meiner sikkert at Vista og 360 går under eitt, som ein Microsoft plattform. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Ah, sjølvsagt. Det burde eg klart å tenkt meg fram til sjølv Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Må innrømme jeg er litt overrasket over å se Mgs poste dette siden han vanligvis er første mann til å skyte ned rykter andre kommer med angående spill som kommer til 360 osv. Selv, lite imot rykter så lenge det iallefall virker sannsynlig. At noe Microsoft Game Studio's lanserer skal komme til PS3 derimot er nok urealistisk i bestefall. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Hadde ikke postet det om ryktet var at mass effect kommer til ps3. For det skjønner da selv jeg at er 99,99 % umulig. Men det at bioware kanskje jobber med ps3 er mer mulig. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jau, BioWare er jo eit selskap som står fritt til å velje kven og kva dei vil utvikla til og for. Så det er nok med all sannsynlegheit at BioWare har eit prosjekt på gong til PS3. Men, Mass Effect, blir det ikkje. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Må innrømme jeg er litt overrasket over å se Mgs poste dette siden han vanligvis er første mann til å skyte ned rykter andre kommer med angående spill som kommer til 360 osv. 7789495[/snapback] Det eg og reagerte på Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 håper ikke bioware begynner å lage spill til ps3. for oss xbox 360 fans er jo spillene fra bioware like "holy grail" for xboxn som metal gear og final fantasy for ps3 Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Vel... at Bioware lager spill til PS3 er vel ingen bombe er det? Var BioWare eksklusive til Xbox forrige generasjon? Jeg tviler på at BioWare vil være ekslusive til X360, men at Mass Effect er eksklusivt tror jeg nok MS har sikret seg ganske bra.. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Må innrømme jeg er litt overrasket over å se Mgs poste dette siden han vanligvis er første mann til å skyte ned rykter andre kommer med angående spill som kommer til 360 osv. 7789495[/snapback] Det eg og reagerte på 7789608[/snapback] Enkelt er det ikke? Ryktet teller positivt i Playstations favør. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Vel... at Bioware lager spill til PS3 er vel ingen bombe er det? Var BioWare eksklusive til Xbox forrige generasjon? Jeg tviler på at BioWare vil være ekslusive til X360, men at Mass Effect er eksklusivt tror jeg nok MS har sikret seg ganske bra.. 7789677[/snapback] Ekslusivt til Microsoft, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå