Nektard Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Halois...nå har jeg så mye (laken) at jeg har tenkt å kjøpe en fet vsti, om ikke noe samples også...hva har dere og anbefale?? btw..leter etter samples, med fete nrg, hard dance euro-trance trommer og bass singleshots! Helst ikke loops, men det funker. Er det noe der ute? enten det koster spenn eller gratis. Endret 24. januar 2007 av Nektard Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Halois...nå har jeg så mye (laken) at jeg har tenkt å kjøpe en fet vsti, om ikke noe samples også...hva har dere og anbefale?? btw..leter etter samples, med fete nrg, hard dance euro-trance trommer og bass singleshots! Helst ikke loops, men det funker. Er det noe der ute? enten det koster spenn eller gratis. 7788319[/snapback] Det skal ligge en som heter noe sånt hardstyle loops eller noe her.. ellers er det jævlig masse samples bokser så jeg regner med det er noe for deg her.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Alt du kan begjære av samples som passer til det du sikter til: http://www.vengeance-sound.de/eng/indexFLASH.html Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 takker;) men tenkte litt mere på anbefalinger, jeg har så og si null peiling på dette området...Så sansynligheten er at jeg kjøper noe realt crap, med mindre jeg får noe litt mer presist:P Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Alt du kan begjære av samples som passer til det du sikter til: http://www.vengeance-sound.de/eng/indexFLASH.html 7788728[/snapback] midt i blinken!! takk Rakib:P Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 vengeance clubsounds 1&2 + vengeance fx da har du nok samples i hvertfall. Så hiver du med nexus og vanguard VSTI så har du alt du trenger for å lage fete sanger (Y) sjekk ut http://www.vipzone-samples.com også mye fett der selv om jeg ikke har prøvd noe av det selv enda Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 vengeance clubsounds 1&2 + vengeance fx da har du nok samples i hvertfall. Så hiver du med nexus og vanguard VSTI så har du alt du trenger for å lage fete sanger (Y) sjekk ut http://www.vipzone-samples.com også mye fett der selv om jeg ikke har prøvd noe av det selv enda 7790007[/snapback] er det lyder eller melodier? Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) er soundfonts filer, er lyder så du kan lage de akkurat som de vil akkurat som med en VSTii. (hvis du tenker på viå zone greiene) eneste forskjellen er at du her ikke har mulighet til å tweake de slik du kan i nexus og vanguard hvor du kan bruke osc til å lage alle rare mulige lyder ut av de. Men for all del hvorfor endre på noe som allerede er bra? =P har tenkt å bestille meg den pakke derifra der jeg får lead 1+ lead 2 og bass kosta bare 79 euro (spleiser med 3 kompiser så blir drit billig ) Men det absolutt beste er nexus om du vil være stor kar(koster ca 2500kr) vet ikke helt hvor seriøs du er med musikk laging, men har du planer om å bruke en del tid på det og bli litt seriøs vil jeg absolutt anbefale nexus, alle ''wannabe next superstar'' kommer til å bruke det (den er faktisk så bra at nå er det strengt tatt snart ikke noe vits å bruke en hardware synth lenger) Endret 26. januar 2007 av petterbaa Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 er soundfonts filer, er lyder så du kan lage de akkurat som de vil akkurat som med en VSTii. (hvis du tenker på viå zone greiene) eneste forskjellen er at du her ikke har mulighet til å tweake de slik du kan i nexus og vanguard hvor du kan bruke osc til å lage alle rare mulige lyder ut av de. Men for all del hvorfor endre på noe som allerede er bra? =P har tenkt å bestille meg den pakke derifra der jeg får lead 1+ lead 2 og bass kosta bare 79 euro (spleiser med 3 kompiser så blir drit billig ) Men det absolutt beste er nexus om du vil være stor kar(koster ca 2500kr) vet ikke helt hvor seriøs du er med musikk laging, men har du planer om å bruke en del tid på det og bli litt seriøs vil jeg absolutt anbefale nexus, alle ''wannabe next superstar'' kommer til å bruke det (den er faktisk så bra at nå er det strengt tatt snart ikke noe vits å bruke en hardware synth lenger) 7805249[/snapback] takk for infoen;) Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 vil anbefale den reFX Nexus. denne er helt genial. du får med 650+ presets og det er flere extension pack på siden. funker utrolig bra til trance/dance og slikt. Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 jupp eneste negative med den er prisen når man er fattig student og må bruke nesten en hel måndeslønn for å få den Så har du penger velger du Nexus Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 jupp eneste negative med den er prisen når man er fattig student og må bruke nesten en hel måndeslønn for å få den Så har du penger velger du Nexus 7927115[/snapback] ok..takk for tipsene;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå