Gå til innhold

Røyk og røykekultur


jenlun

Anbefalte innlegg

Jeg blir så jævlig forbannet og frustrert når jeg jeg leser hva "sim" skriver. Dette mennesket har visst aldri forstått noe som helst, i og med at han\hun påstår at røykere er dummere, dårligere mennesker, og mer svikefulle enn ikke-røykere.

 

Det at man velger å røyke, er et personlig valg, akkurat som man bestemmer seg for å bli vegetarianer eller kristen. Så hvorfor i all verden er røyking så forferdelig? Jeg røkte selv i tre års tid, og følte ikke at jeg ble et dårligere menneske av den grunn.

 

Den påståtte sammenhengen mellom røyking og IQ henger heller ikke på greip, faktisk vil jeg velge å påstå at folk som holder seg borte fra snus\røyk er dummere enn røykere. Se f.eks på Sim, han\hun viser en ekstremt barnslig, dum og umoden oppførsel når han\hun kommer med slike påstander om røkere.

 

Mvh,

-Erlend

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med at vi alle bare krysser fingrene for at Sim kødder, og stopper å mate han? 

 

*Lock thread please*

Vi må da ha noen tråder her på forumet hvor man kan ha litt "letter" diskusjoner?

 

ingen som har blitt fornærmet på person elns enda, hvorfor ikke diksutere videre :D

7789940[/snapback]

 

kan godt diskutere jeg;) bring it on!!

 

jeg har ikke noe imot røyklukt, eller folk som røyker!

Endret av jenlun
Lenke til kommentar
Haha. Er ikke greit å diskutere med folk som har utrolig teite og snevre meninger. Synes dessuten det er litt forstyrrende at så mange tar dette skikkelig alvorlig (kanskje de røyker). :)

7789872[/snapback]

 

Syntes det rett og slett er artig å lese noe av det du skriver, at alle som røyker er dum? Aldri en god venn? Og at det er større sjanse for at noen som røyker backstabber deg enn noen som ikke gjør det?Tror jeg aldri har sett noen som har generalisert så ille før, så du mener at alle som røyker et stokk dumme?

Når du sier "Jeg hater alle røykere fordi de røyker." Begynner å lure på hvordan noen kan tenke på den måten... Sier til og med at andre har teite og snevrige meninger etter noen av utsagnene dine?

 

Får håpe at det meste du sa var dritt bare for å provosere og lage diskusjon ellers blir jeg oppgitt :dontgetit:

 

edit: Røyker heller ikke vist du skulle spørre om det, aldri tatt en trekk engang :yes:

Endret av wolfenkill
Lenke til kommentar
At røykere kan stumpe røyken har også allerede blitt tatt opp og det ble avgjort at røykere hadde lav iq hvis dem ikke klare å finne utav om dem skulle stumpe røyken i nærheten av andre selv.

7789404[/snapback]

jeg tror det heller det er ikkerøykerne som har lav iq, da de ikke skjønner at de kan be oss stumpe røyken, eller blåse en annen vei... :p

 

(må få snudd dette andre veien)

 

Og tenk på hvor mange som mister jobben, hvis alle som røyker slutter.

hva skal sje med alle som jobbet med å lage røyk?

 

Jeg har det, vi lar ikkerøyerne som fikk oss til å slutte ta seg av de, mate de, vaske de, osv... ;)

Lenke til kommentar
At røykere kan stumpe røyken har også allerede blitt tatt opp og det ble avgjort at røykere hadde lav iq hvis dem ikke klare å finne utav om dem skulle stumpe røyken i nærheten av andre selv.

7789404[/snapback]

jeg tror det heller det er ikkerøykerne som har lav iq, da de ikke skjønner at de kan be oss stumpe røyken, eller blåse en annen vei... :p

 

(må få snudd dette andre veien)

 

Og tenk på hvor mange som mister jobben, hvis alle som røyker slutter.

hva skal sje med alle som jobbet med å lage røyk?

 

Jeg har det, vi lar ikkerøyerne som fikk oss til å slutte ta seg av de, mate de, vaske de, osv... ;)

7790131[/snapback]

Det er jo røykerene som har lagt grunnlaget for den industrien så de bør ta seg av dem.

Lenke til kommentar
Det er jo røykerene som har lagt grunnlaget for den industrien så de bør ta seg av dem.

7790190[/snapback]

jaja, men så bruker vi den å, det er dere som vil bli kvitt den.

da er det jo deres skyld at de mister jobben :p

7790232[/snapback]

De mister også jobben når alle røykerene dør som forsåvidt er en positiv ting. Færre som trenger mat/jobb osv. Egentlig så går det vel opp i opp.

Endret av Harkonnen
Lenke til kommentar
Lav utdanning impliserer lav IQ.

7788558[/snapback]

 

Feil. Å insinuere at lav utdanning impliserer lav IQ, derimot, impliserer lav IQ. Det har aldri vært studier på IQ i sammenheng med røyking, og det at du i det hele tatt klarer å påstå noe slikt uten noen form for begrunnelse sier mer om deg enn om røykere.

Endret av mersk
Lenke til kommentar
men, er det ingen som har et annet forhold til røyk, enn et negativt forhold?

7790018[/snapback]

Joda, jeg liker røyk. Og vil ikke slutte :wee:

Liker følelsen av en røyk rett etter å ha spist så mye at jeg er sikker på at maten sitter til langt oppi halsen og magan sprekker snart. Det løser opp, på en måte. Liker morrarøyken om høsten; gå av bussen to stopp før jeg pleier, kjøpe kakao med melk eller kaffe for så å sette seg ved en av de to varmovnene ved kaféen som har bord ute. Eller ved vifta hos bakeren.

Liker å ligge på krakken på leikeplassen en kveld på sensommeren, når det er litt kjølig, for å se opp på stjernene, kanskje filosofere litt, og røyke.

Jeg liker å sitte ute hos pappa i mørket og røyke, mens jeg ser på insektene samle seg rundt gatelyset, mens jeg har på meg pappa's altfor store kjipperser og pysj.

 

Jeg liker rett og slett følelsen røyk gir meg.

Og noen situasjoner kan jeg ikke forestille meg uten røyk.

Lenke til kommentar
men, er det ingen som har et annet forhold til røyk, enn et negativt forhold?

7790018[/snapback]

Joda, jeg liker røyk. Og vil ikke slutte :wee:

Liker følelsen av en røyk rett etter å ha spist så mye at jeg er sikker på at maten sitter til langt oppi halsen og magan sprekker snart. Det løser opp, på en måte. Liker morrarøyken om høsten; gå av bussen to stopp før jeg pleier, kjøpe kakao med melk eller kaffe for så å sette seg ved en av de to varmovnene ved kaféen som har bord ute. Eller ved vifta hos bakeren.

Liker å ligge på krakken på leikeplassen en kveld på sensommeren, når det er litt kjølig, for å se opp på stjernene, kanskje filosofere litt, og røyke.

Jeg liker å sitte ute hos pappa i mørket og røyke, mens jeg ser på insektene samle seg rundt gatelyset, mens jeg har på meg pappa's altfor store kjipperser og pysj.

 

Jeg liker rett og slett følelsen røyk gir meg.

Og noen situasjoner kan jeg ikke forestille meg uten røyk.

7790570[/snapback]

nå fikk jeg lyst på en røyk... :)

Lenke til kommentar
men, er det ingen som har et annet forhold til røyk, enn et negativt forhold?

7790018[/snapback]

Joda, jeg liker røyk. Og vil ikke slutte :wee:

Liker følelsen av en røyk rett etter å ha spist så mye at jeg er sikker på at maten sitter til langt oppi halsen og magan sprekker snart. Det løser opp, på en måte. Liker morrarøyken om høsten; gå av bussen to stopp før jeg pleier, kjøpe kakao med melk eller kaffe for så å sette seg ved en av de to varmovnene ved kaféen som har bord ute. Eller ved vifta hos bakeren.

Liker å ligge på krakken på leikeplassen en kveld på sensommeren, når det er litt kjølig, for å se opp på stjernene, kanskje filosofere litt, og røyke.

Jeg liker å sitte ute hos pappa i mørket og røyke, mens jeg ser på insektene samle seg rundt gatelyset, mens jeg har på meg pappa's altfor store kjipperser og pysj.

 

Jeg liker rett og slett følelsen røyk gir meg.

Og noen situasjoner kan jeg ikke forestille meg uten røyk.

7790570[/snapback]

Vil du gifte deg med meg?

Lenke til kommentar
men, er det ingen som har et annet forhold til røyk, enn et negativt forhold?

7790018[/snapback]

Joda, jeg liker røyk. Og vil ikke slutte :wee:

Liker følelsen av en røyk rett etter å ha spist så mye at jeg er sikker på at maten sitter til langt oppi halsen og magan sprekker snart. Det løser opp, på en måte. Liker morrarøyken om høsten; gå av bussen to stopp før jeg pleier, kjøpe kakao med melk eller kaffe for så å sette seg ved en av de to varmovnene ved kaféen som har bord ute. Eller ved vifta hos bakeren.

Liker å ligge på krakken på leikeplassen en kveld på sensommeren, når det er litt kjølig, for å se opp på stjernene, kanskje filosofere litt, og røyke.

Jeg liker å sitte ute hos pappa i mørket og røyke, mens jeg ser på insektene samle seg rundt gatelyset, mens jeg har på meg pappa's altfor store kjipperser og pysj.

 

Jeg liker rett og slett følelsen røyk gir meg.

Og noen situasjoner kan jeg ikke forestille meg uten røyk.

7790570[/snapback]

nå fikk jeg lyst på en røyk... :)

7790601[/snapback]

Jeg og... :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...