Gå til innhold

Røyk og røykekultur


jenlun

Anbefalte innlegg

Jeg sa strengt tatt ikke noe om det. Jeg sa bare jeg var uenig. At røykere kan stumpe røyken har også allerede blitt tatt opp og det ble avgjort at røykere hadde lav iq hvis dem ikke klare å finne utav om dem skulle stumpe røyken i nærheten av andre selv.

7789404[/snapback]

Personlig bruker jeg å flytte meg slik at røyken min drar vekk fra de som er rundt meg (med vinden til hjelp)

 

Endelig en som har forstått det.

7789407[/snapback]

Jeg tror egentlig det er du som burde utvide horisonten din jeg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ

En røyker er aldri en god venn.

7788470[/snapback]

 

 

Tror ikke min alder er så viktig i denne diskusjonen. Sjansen for at røykere backstabber deg er større enn for ikke-røykere.

7788506[/snapback]

 

 

Det å være noe av det latterligste jeg NOEN sinne har hørt :!:

Lenke til kommentar
de fleste musikere jeg kjenner og spiller med, røyker. Hvis alle som røyker har lav iq, er da alle musikere stokk dumme?:p

7789442[/snapback]

 

Må jeg gjenta argumentasjonen enda en gang? Røykere har lav IQ. Om en musiker røyker har han lav IQ. Er denne logikken for vanskelig for deg?

Lenke til kommentar
Man kan utmerket godt være en komplett psykopat med høy IQ.

Når det er sagt er det helt riktig at det er en sammenheng mellom sosialt nivå og mengden utdanning mellom røykere kontra ikke-røykere.

7789423[/snapback]

Jepp, ta f.eks de fleste kjente seriemordere var intelligente personer, om man tenker over hvor vanskelig det er å skjule seg så godt som mange av de gjorde

Lenke til kommentar
Man kan utmerket godt være en komplett psykopat med høy IQ.

Når det er sagt er det helt riktig at det er en sammenheng mellom sosialt nivå og mengden utdanning mellom røykere kontra ikke-røykere.

7789423[/snapback]

Jepp, ta f.eks de fleste kjente seriemordere var intelligente personer, om man tenker over hvor vanskelig det er å skjule seg så godt som mange av de gjorde

7789478[/snapback]

Har du noen sinne truffet en psykopatisk morder som røyker ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Vet ikke jeg, men det mange ikke-røykere skriver her inne gjør ikke akkurat at mitt inntrykk av ikke-røykeres IQ blir noe bedre.

 

 

Røyker ikke selv btw.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...