Gå til innhold

Røyk og røykekultur


jenlun

Anbefalte innlegg

Jeg får lyst å røyke en GIGA sigar å bare blåse røyken rett i trynet på dere konstant.

 

Forklar meg hvordan det plager ikke-røykere?

7810457[/snapback]

Tja, jeg får lyst å spise en GIGA middag kun bestående av genmanipulerte erter og bønner av monsterstørrelse og så bare blåse massive mengder med tarmgass rett i trynet på deg konstant..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Jeg hater røyk og alle røykere. Spesielt de som røyker utenfor vinduet mitt og får hele hybelen til å lukte. :(

7788334[/snapback]

 

Hater du andre former for forurensinger? Du virker på meg å reagere spesielt på nikotinrøyk. Hva med å lukke vinduet?

Lenke til kommentar
Jeg hater røyk og alle røykere. Spesielt de som røyker utenfor vinduet mitt og får hele hybelen til å lukte. :(

7788334[/snapback]

 

Hater du andre former for forurensinger? Du virker på meg å reagere spesielt på nikotinrøyk. Hva med å lukke vinduet?

7810760[/snapback]

Enig, hvis det plager deg, så finnes det hazmat-suits du kan bruke. Eller selvmord. Det er også en god løsning på andres forurensning.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hater du andre former for forurensinger?

7810760[/snapback]

Biler og fabrikker forurenser ganske så mye, men de har en nytteverdi, i motsetning til sigaretter.

7810796[/snapback]

 

Sigaretter er en annen form for lykkepiller, og den ene greia ordineres ukritisk mens den andre er fyfy ...? Har biler og fabrikker "nok" nytteverdi?

Lenke til kommentar

I en ideell verden ville det ikke fantes noen som plagde andre på noen som helst måte. Forurensning ville ikke eksistert, krig ville vært utryddet for lenge siden og alle var lykkelige hele tiden. Denne ideelle verden finnes ikke, og det er egentlig bra om vi tenker på det, for da ville vi ikke verdsatt det å være glade. Men det er utrolig artig å hisse opp noen røykere en lørdag ettermiddag :)

 

Men jeg er midlertidig lei av det nå. Jeg har fått sagt det jeg mener, så får vi bare sitte og vente på at enda færre blir røykere. Andelen er på sterk vei nedover, og det er jo bare hyggelig. Ha en videre fin helg, både røykere og ikke-røykere.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
I en ideell verden ville det ikke fantes noen som plagde andre på noen som helst måte. Forurensning ville ikke eksistert, krig ville vært utryddet for lenge siden og alle var lykkelige hele tiden. Denne ideelle verden finnes ikke, og det er egentlig bra om vi tenker på det, for da ville vi ikke verdsatt det å være glade. Men det er utrolig artig å hisse opp noen røykere en lørdag ettermiddag :)

 

Men jeg er midlertidig lei av det nå. Jeg har fått sagt det jeg mener, så får vi bare sitte og vente på at enda færre blir røykere. Andelen er på sterk vei nedover, og det er jo bare hyggelig. Ha en videre fin helg, både røykere og ikke-røykere.

7810903[/snapback]

 

Vel blåst, du kan ta deg en sigar :p

Lenke til kommentar
Men det er utrolig artig å hisse opp noen røykere en lørdag ettermiddag :)

 

7810903[/snapback]

 

Nettopp dette viser jo hvor "voksen" du er...

 

Mulig det var en stor dose ironi, men synes ikke det har blitt tilført så mye i denne diskusjonen. Og den bare forsetter å gli ut i usakligheter og drittkasting som er pent pakket inn.

 

Er det ikke en forum regel som sier at man ikke skal diskriminere?

Har jo blitt mye dritt både mot røykere og andre lave iq grupper som handikapende mm.

 

Tviler på at en diskusjon rundt invandring f.eks hadde fått glid like mye ut..

 

Men-men, morsom tråd er det jo! :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

La oss ta en Valla for svarte ...host...hvis hun kan så kan jo jeg også, som en liten tyggegummislafsende moralist hygge meg på en Lørdags ettermiddag før jeg går ut på byen, møter mennesker som jeg i hvert fall ikke tør utfordre uten mitt trygge tastatur. :thumbup:

Lenke til kommentar

det jeg har fått fram av denne tråden, er at jeg egentlig kan begynne å mobbe, folk som er feite og folk som lukter vondt.

 

de som er feite trenger bare å spise mindre, altså slanke seg, mens de som lukter vondt kan begynne å vaske seg/parfymere seg.

 

Edit: Jeg liker heller ikke stygge folk, kan ikke alle de jeg syntes er stygge gå med masker?

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar
Men det er utrolig artig å hisse opp noen røykere en lørdag ettermiddag :)
Nettopp dette viser jo hvor "voksen" du er...

 

Mulig det var en stor dose ironi, men synes ikke det har blitt tilført så mye i denne diskusjonen. Og den bare forsetter å gli ut i usakligheter og drittkasting som er pent pakket inn.

Det var ironisk ment, noe smiley'en etterpå skulle vise :) Men som jeg også sier, så har jeg fått sagt det jeg ønsket å si, selv om det måtte sies med ganske sterke ord til tider. Var også et uttrykk for at det har vært en interessant diskusjon, synes nå jeg da, om ikke så veldig seriøs.
Lenke til kommentar
det jeg har fått fram av denne tråden, er at jeg egentlig kan begynne å mobbe, folk som er feite og folk som lukter vondt.

 

de som er feite trenger bare å spise mindre, altså slanke seg, mens de som lukter vondt kan begynne å vaske seg/parfymere seg.

 

Edit: Jeg liker heller ikke stygge folk, kan ikke alle de jeg syntes er stygge gå med masker?

7810972[/snapback]

Blir du fysisk skadet av folk som er stygge i nærheten av deg? Blir du fysisk skadet av folk som er feite? Pleier de kanskje å sette seg oppå deg hver gang du er i nærheten?

Fortell oss gjerne mer om din logikk angående slutningen du har trukket.

Lenke til kommentar
Det er ikke en ideel verden. Jeg foretrekker heller å provosere en haug med anti-røykere på en lørdags ettermiddag. Det er MYE gøyere.

7810962[/snapback]

Vi lar jo oss ikke provosere like lett, da. Røykere er de som virkelig tar seg nær av det, det er litt vanskelig å ta seg nær av noe man ikke gjør.

7811064[/snapback]

 

Snakk om å dra grupper under en kam! Å si "vi" og "røykere".. Er faktisk forskjell på røykere som alle andre, like mye som det er forskjell på alle negrer.. :roll:

 

Og for min del så virker mer at det er en del ikke-røykere som tar seg mest nær av ting her.

 

Halleluja, slutt å røyk!

Lenke til kommentar

uannsett så ønsker jeg alle ikke-røykere og røyker en riktig god helg! (er selv enda i gruppen ikke-røykere (4 månder til uka :w00t: ), men ser uannset ikke noe grunn til å kalle røykere dumme med lav iq osv. Et dumt valg, jo kanskje. Og egoistisk er det jo med tanke på dem som er glad i deg. Men her er det jo mange andre gruppe som også burde gå i skammekroken (les:mcdonalds folket mm. Fedme er faktisk et av verdens mest økende problem).

 

Så go helg til dere alle! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...