Gå til innhold

Røyk og røykekultur


jenlun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er sikker sakt foor, men sier det uansett.

 

Det er kanskje bevist at de med lavest utdanning rooyker mest, men er det ikke slikt at de med lavest utdanning er også de lykkligste? Mener å ha lest en undersookelse på dette, men proovde å sooke rundt. Fant ikke noe. Er det noe andre som har lest det samme? Uansett. Så det vil si i teorien at de som rooker er de mest lykkelige.

Lenke til kommentar

Nå glir dette litt vel ut. Hvis folk ikke klarer å ha en seriøs diskusjon her, men bare slenger dritt til hverandre og til folk som er født med litt mindre bagasje, så stenger jeg den.

 

For å prøve å få diskusjonen på rett kjøl:

 

Så lenge røykere tar hensyn til ikke-røykere, så bryr jeg meg veldig lite om at de ødelegger kroppen sin. Det er deres eget valg. Dessverre er det alt for mange røykere som ikke tar hensyn i det hele tatt.

 

Samtidig... om du røyker; Tenk på at det er noen der ute som er glad i deg, og som vil ha deg med seg på jorden så lenge som mulig. Røyk er en stor av mange faktorer i verden som nedsetter din levealder.

Lenke til kommentar

Japp, røyking er farlige greier. Allikevel kan jeg forstå hvorfor mange begynner med det. Har selv opplevd litt "press" i det siste. Altså, ingen som har stått i ring rundt meg, og tvingt røyken i kjeften på meg, men har fått litt lyst til å prøve. JEG skal overhode ikke gi etter for denne følelsen, men ville bare vise litt forståelse.

 

Samme hva andre sier, vil nok de fleste røykere tro at de er litt kule med sigaretten i hånden. Jeg ville sannsynligvis følt meg litt tøff selv. Det er kanskje derfor noen begynner mer på tvang, som etterhvert blir stor nytelse og avhengighet.

 

Jeg vet ikke jeg, min mening...

Lenke til kommentar

av og til så kjederøyker en så mye at det blir omtrent som du skulle vært full uten å være rusa. :no::nei: isje tull nå. ta deg ein. kom igjen a.

røyk i blod og lunger og luft. blir som et filter over livet til stunder. av og til så åpner det litt med en røyk, en får tatt det piano med en røyk. fest røyking og kjederøyking er vel den tragiske delen med røyking. når en sigarett røykes etter en fortjent pause i friluft, da er det sjov. med noe feit music i proppene

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar
Nå glir dette litt vel ut. Hvis folk ikke klarer å ha en seriøs diskusjon her, men bare slenger dritt til hverandre og til folk som er født med litt mindre bagasje, så stenger jeg den.

7805738[/snapback]

Sklir litt ut?

Dette var vel egentlig ment som en røyketråd álà snustråden, ikke en røyking vs. ikke-røyking-tråd. For min del kan den bare stenges, og røykere burde innse at vi ikke får noen egen tråd uten at ikke-røykere må blande seg. (:

 

Greit at vi setter egen helse på spill når vi røyker, men det er akkurat det. Egen helse, som vi sjøl kan bestemme over, til en viss grad.

Lenke til kommentar
Hva synes du om røyk?? og hva forbinder du med røyk??

7788310[/snapback]

bazukh: Trådstarter ser ikke ut til å forsøkt å starte en snustråd, men en "hva synes du om røyk"-tråd. Vil dere starte en "her snakker vi røyk uten at folk får være uenig"-tråd så er det bare å starte, men denne handler om folks meninger, ikke bare røykeres meninger.

Lenke til kommentar
bazukh: Trådstarter ser ikke ut til å forsøkt å starte en snustråd, men en "hva synes du om røyk"-tråd. Vil dere starte en "her snakker vi røyk uten at folk får være uenig"-tråd så er det bare å starte, men denne handler om folks meninger, ikke bare røykeres meninger.

7805894[/snapback]

Mulig det bare er jeg som har for høye ambisjoner.

Jeje. Jeg kan diskutere med meg sjøl - da har jeg alltid rett :w00t:

Lenke til kommentar
bazukh: Trådstarter ser ikke ut til å forsøkt å starte en snustråd, men en "hva synes du om røyk"-tråd. Vil dere starte en "her snakker vi røyk uten at folk får være uenig"-tråd så er det bare å starte, men denne handler om folks meninger, ikke bare røykeres meninger.

7805894[/snapback]

Mulig det bare er jeg som har for høye ambisjoner.

Jeje. Jeg kan diskutere med meg sjøl - da har jeg alltid rett :w00t:

7805909[/snapback]

Dersom du har lyst på en slik tråd så er det vel bare å lage en selv? Sett opp regler i første post om hva tråden skal handle om og presisér at det ikke skal være noe diskusjon om røyking er bra eller ikke, røyking vs. ikke-røyking etc. Voila!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...