Gå til innhold

Røyk og røykekultur


jenlun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Røyking fører til at noen har det lettere for å få kontakt sosialt, en grunn til å bare stå å prate i noen minutter, er vel noe av det positive som kommer ut av røyking.

7788587[/snapback]

 

Fordi de klarer ikke å bli sosial i egenhånd og innføre interessant samtale, ergo lav iq

Lenke til kommentar

Den var slem..

Røyk er vel strengt tatt ikke bra for noen, men om noen personer føler at det blir lettere å stå sammen og prate med andre mennesker når dem røyker, så kan det være positivt for dem sosialt.

Kan også slå tilbake med at folk trekker seg vekk fordi dem ikke liker røyk selv, men røykere går ofte sammen så.

Endret av maartin
Lenke til kommentar
Den var slem..

Røyk er vel strengt tatt ikke bra for noen, men om noen personer føler at det blir lettere å stå sammen og prate med andre mennesker når dem røyker, så er er det positivt for dem sosialt.

7788636[/snapback]

Og de er tapere for det, beklager å si det men det er sant

Lenke til kommentar

Haha, trådstarter spør om forumfolkets meninger, og blir sur når de svarer. :wee:

 

Uansett, har ikke så mye til overs for røyking. Når det er sagt, kjenner jeg veldig mange smarte og/eller dyktige personer som røyker. Røykeloven var ytterst velkommen. Snus kunne ha vært greit, om jeg ikke hadde kjent personer som har for vane å skyte brukte ferdigsnus opp i taket osv. Sånn er det med veldig mange andre snusere også, greier faen ikke å hive den i søpla. Alltid masse snus på gulvet etter fester osv.

Lenke til kommentar
akkurat!! det er jo mange som ikke røyker, så hvorfor kan ikke de som røyker ta mer hensyn??

Sannsynligvis fordi de er mye dummere enn alle de som ikke røyker. Tror det er en viss sammenheng mellom lav IQ og røyking.

Jenlun: Sannsynligvis fordi INGEN noengang har sagt til meg, "kan du stumpe røyken? Takk" eller "kan du blåse en annen vei" elller lignende.

 

Dere gir ikke akkurat uttrykk for at det er noe galt :p

 

 

Sim: Jeg mener at du har en sinnsykt liten tiss! Hvorfor? Fordi du heter Sim.... Tror det er en sammenheng mellom det å hete Sim og å ha liten tiss :)

Like saklig som din kommentar ;)

Lenke til kommentar
Sim: Jeg mener at du har en sinnsykt liten tiss! Hvorfor? Fordi du heter Sim.... Tror det er en sammenheng mellom det å hete Sim og å ha liten tiss :)

7788673[/snapback]

 

Bra comeback. Utrolig fantasifullt og originalt.

 

Dessverre er det slik at jeg ikke fikk velge lengden på penisen min selv. Røykere har derimot mye større valgfrihet. Argumentet ditt går opp i røyk (haehae).

Endret av sim
Lenke til kommentar
Sim: Jeg mener at du har en sinnsykt liten tiss! Hvorfor? Fordi du heter Sim.... Tror det er en sammenheng mellom det å hete Sim og å ha liten tiss :)

7788673[/snapback]

 

Bra comeback. Utrolig fantasifullt og originalt.

 

Dessverre er det slik at jeg ikke fikk velge lengden på penisen min selv. Røykere har derimot mye større valgfrihet. Argumentet ditt går opp i røyk (haehae).

7788693[/snapback]

 

Liten orginalitet kan sikkert skyldes lav iq

Lenke til kommentar
Snus kunne ha vært greit, om jeg ikke hadde kjent personer som har for vane å skyte brukte ferdigsnus opp i taket osv. Sånn er det med veldig mange andre snusere også, greier faen ikke å hive den i søpla. Alltid masse snus på gulvet etter fester osv.

Dette har vel egentlig ikke noe med snus å gjøre, har vel mer med personen som snuser ;)

Lenke til kommentar
Dere gir ikke akkurat uttrykk for at det er noe galt
Vi overvurderer IQ-en deres. Bra at alt avklares her i tråden, så kan alle som leser den si fra neste gang. Nå vet vi jo at dere er dumme og at dere må ha klar beskjed om at dere ikke er velkommen til å blåse røyk inn vinduet på hybler ol.

 

Dette har vel egentlig ikke noe med snus å gjøre, har vel mer med personen som snuser ;)

Skulle gjerne tro det, men én person er jo nok for å ødelegge. Det ligger alltid snus igjen på upassende steder.

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar
Spørsmålet er hvorfor folk røyker!

7788914[/snapback]

 

Det er jo allerede besvart. Det er jo åpenbart at de som røyker er for dumme til å innse at det ikke er bra.

7788940[/snapback]

 

Generalisering for the win !

 

Jeg vil tippe at noen folk røyker fordi de prøve ut ting og resultere i å bli avhengig.

Andre røyker fordi de synes det er godt.

Andre fordi de vil se tøffe ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...