Gå til innhold

Røyk og røykekultur


jenlun

Anbefalte innlegg

TLZ: Beklager. Ble litt opphengt i posten til bjaa. Hva vil du jeg skal kommentere? Si meg enig eller uenig? Du stiller ingen spørsmål.

 

Selvfølgelig skal folk få tenke selv, men det er dessverre slik at noen har litt mer begrenset tankekapasitet enn andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sa jeg noe annet kanskje ?

7795330[/snapback]

Hvorfor i alle dager skrev du det da?

7795348[/snapback]

Jeg kan vel strengt tatt skrive hva jeg vil.

7795371[/snapback]

 

Ikke når du diskuterer med røykere. Det er også bevist at røykere er oftere nazister enn andre.

 

Denne posten er like seriøs som resten av topic.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig skal folk få tenke selv, men det er dessverre slik at noen har litt mer begrenset tankekapasitet enn andre.

Vel, hvis jeg jeg skulle tenke slik du gjør(at folk er dumme hvis de ikke er enige med meg) så må du være verdens største idiot som ikke forstå at om en røyker eller ikke går på mer en intelligens.

 

Jeg er naturligvis uenig i at røykere er idioter. Enig at i at røyking ikke er det smarteste i verden. Men det trenger ikke bety at det er idioter. (Ser begge forrige innlegg.)

 

Jeg trenger forresten ikke spørre deg spørsmål for at du skal respondere. Du som mener du er så smart burde skjønne hva jeg er enig og uenig med. ;)

Lenke til kommentar

Harkonnen: så du redigerte det bort nå men uansett

 

Hva vet du om min IQ? Jeg har aldri tatt en IQ test i mitt liv, har du tatt en IQ test?

 

sim: Du som snakker så stort om sunne ting, og hva som er bra for samfunnet, hvordan i alle dager kan du da ha dette som signatur?

 

All good things in life are either illegal, immoral, or NP-Complete
Endret av Equerm
Lenke til kommentar
kan noen finne en iq test på nettet å legge en link hit?? så kan vi for i HELVET** ta testen, og er vi sikre på oss selv, så kan vi si hvilken score vi fikk, ved hjelp av screenshot... eni??

7795470[/snapback]

Absolutt ikke, skikkelige IQ tester skal bli utført på ordentlig vis, jeg klarer lett å forfalske et screenshot av en webbasert IQ test

Lenke til kommentar

Denne tråden er helt utrolig. Samtlige røykere med litt vett i skallen har forstått at sim kødder, så elimineringsprosessen har ført til at kun de aller sløveste av skorsteinene sitter igjen og prøver å motargumentere fordi de endelig har funnet en likeverdig motstander. Selvfølgelig er motstanderen en fyr som med vilje dropper alt av logikk og kun er ut etter å provosere, men det ser ikke ut til å bekymre folk. Han ringer i bjellen sin og sauene kommer løpende.

 

TLZ: Folk skal få gjøre som de vil, jeg er ikke så fascistisk at jeg har forsøkt å hindre noen i å ta egne valg gjennom vold eller forsøkt å presse gjennom lovgivning som gjør det ulovlig. Ytringsfriheten min (jeg har gjerne nevnt den før, så du vet nok hva jeg snakker om) gir meg retten til å slenge ut faktasnutter om helsefaren i akkurat den mengden, tempoet og volumet jeg ønsker. Så joda, du skal få ta valget, men at én person sier "jeg forstår at jeg kommer til å dø og gir faen", ett av de få virkelig gode motargumentene for røyking som har dukket opp i denne tråden (røyker gjør deg tydeligvis mye, mye dummere), er ikke grunn nok til at man ikke skal kjempe imot fenomenet.

 

For å si det på denne måten, TLZ: hadde du latt lillebroren din på 11 prøve røyk, og evt fortsette med det?

 

 

 

 

Simon er forresten en av de mer oppegående menneskene jeg kjenner, og basert på formuleringene til en del av innleggene i denne tråden, så er det trygt å anta at han ligger høyt i rangeringen.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...