Gå til innhold

Røyk og røykekultur


jenlun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er dere som trenger dere på ikke-røykerene og prøver å røyke dem ihjel.

 

Ikke-røykere ta på dere gassmasker og nekt røykerene å få mer lebensraum.

7792721[/snapback]

Det er ingen som tvang deg til å kikke innom denne tråden?

Det er ingen som tvinger noen til å stå oppå meg når jeg røyker, og jeg prøver faktisk ikke stå oppå folk når jeg røyker.

Det er ingen som prøver røyke ihjel noen, men veldig mange ikke-røykere har så utrolig mange fordommer og bruker så utrolig mye energi på å være drittsekker ang røyking, at man noen ganger skulle ønske man kunne :)

Lenke til kommentar
Ja dette var jo skikkelig røykekultur. Denne tråden er bare en vanlig tråd om røyking vs. ikke-røyking.

7792650[/snapback]

Skuffa nå eller? :p

7792674[/snapback]

:cry: Litt?

 

Trodde folk faktisk kunne klare å diskutere røyk og kulturen rundt den uten at diskusjonene skulle begynne. Alle motstanderne kan holde seg vekke for denne gang.

Lenke til kommentar
:cry: Litt?

 

Trodde folk faktisk kunne klare å diskutere røyk og kulturen rundt den uten at diskusjonene skulle begynne. Alle motstanderne kan holde seg vekke for denne gang.

7792774[/snapback]

Får bare gjøre som meg... Jeg later som om jeg ikke ser de tåpelige innlegga til bl.a. sim og Harkonnen og heller diskutere hvor godt det er med en blås... ;)

Lenke til kommentar
Det er dere som trenger dere på ikke-røykerene og prøver å røyke dem ihjel.

 

Ikke-røykere ta på dere gassmasker og nekt røykerene å få mer lebensraum.

7792721[/snapback]

Det er ingen som tvang deg til å kikke innom denne tråden?

Det er ingen som tvinger noen til å stå oppå meg når jeg røyker, og jeg prøver faktisk ikke stå oppå folk når jeg røyker.

Det er ingen som prøver røyke ihjel noen, men veldig mange ikke-røykere har så utrolig mange fordommer og bruker så utrolig mye energi på å være drittsekker ang røyking, at man noen ganger skulle ønske man kunne :)

7792751[/snapback]

Jeg ble tvunget av sim

Lenke til kommentar
Jeg hater røyk og alle røykere. Spesielt de som røyker utenfor vinduet mitt og får hele hybelen til å lukte. :(

7788334[/snapback]

 

 

akkurat!! det er jo mange som ikke røyker, så hvorfor kan ikke de som røyker ta mer hensyn??

7788346[/snapback]

 

Sannsynligvis fordi de er mye dummere enn alle de som ikke røyker. Tror det er en viss sammenheng mellom lav IQ og røyking.

7788377[/snapback]

 

 

Kort sagt, ja.

7788418[/snapback]

 

 

kan jo ikke bare drite i vennegjengen hvis noen av dem begynner å røyke....

7788462[/snapback]

 

En røyker er aldri en god venn.

7788470[/snapback]

 

 

Jeg håper du dør av kreft din ignorante faen!

 

Røykere er ikke gode venner?

 

Alle som røyker har lav iq?

 

Hva faen?

Lenke til kommentar

Sim, du som selv indirekte sier du har en abnormal stor iq.

 

"All good things in life are either illegal, immoral, or NP-Compelte", mener du at det ett sitat som utstråler genialitet? Er vanlig tobakk helvete, mens hasj, det er tingen det?

 

Desute, "Ein, zwei, drei. Arbeit macht Frei", er feil. Sitatet er fra ett skilt som henger i Auswitch (leif). Sitatet er følgende; "Arbeit Macht Frei".

Lenke til kommentar

Ouch. Nå ble jeg virkelig såret. La meg kommentere innlegget ditt.

 

Jeg har sannsynligvis ikke abnormal høy IQ. Det har jeg aldri sagt.

 

At du ikke forstår signaturen min er ikke mitt problem. Hvor du får kommentaren om hasj fra er for meg helt uforståelig. Hvorfor må siste linje i min signatur være et sitat fra en port ved en tidligere fangeleir i Tyskland? Sist gang jeg hadde tysk skulle ikke verb skrives med stor forbokstav.

Endret av sim
Lenke til kommentar
Jeg håper du dør av kreft din ignorante faen!

 

Røykere er ikke gode venner?

 

Alle som røyker har lav iq?

 

Hva faen?

7792917[/snapback]

Heldigvis slipper vi ikke-røykere å håpe, vi trenger bare vente. Det beste med slike diskusjoner er at de dumme røykerne faller som fluer, helt til de fornuftige ikke-røykerne er de eneste som står igjen.

 

Takk Darwin for selvmord ved nikotin, naturlig seleksjon på sitt beste.

Lenke til kommentar
Heldigvis slipper vi ikke-røykere å håpe, vi trenger bare vente. Det beste med slike diskusjoner er at de dumme røykerne faller som fluer, helt til de fornuftige ikke-røykerne er de eneste som står igjen.

 

Takk Darwin for selvmord ved nikotin, naturlig seleksjon på sitt beste.

7793417[/snapback]

 

Jeg er helt enig med deg, skjønt jeg skjønner ikke helt hvorfor vi skal takke Darwin. Det er ikke som om han fant opp evolusjon.

Lenke til kommentar
Heldigvis slipper vi ikke-røykere å håpe, vi trenger bare vente. Det beste med slike diskusjoner er at de dumme røykerne faller som fluer, helt til de fornuftige ikke-røykerne er de eneste som står igjen.

 

Takk Darwin for selvmord ved nikotin, naturlig seleksjon på sitt beste.

7793417[/snapback]

 

Jeg er helt enig med deg, skjønt jeg skjønner ikke helt hvorfor vi skal takke Darwin. Det er ikke som om han fant opp evolusjon.

7793532[/snapback]

Takk Darwin er bare et uttrykk, på samme måte som Takk Gud. Det er jo ikke Gud som har gjort at du sto på eksamen eller at damen ikke ble gravid, men likevel føler folk for å takke ham. Da velger jeg heller å takke en fyr som faktisk har bidratt med noe, nemlig forståelse for dyrs utvikling.

 

Jeg bruker også "Takk Nietzsche" og "Takk Kubrick", alt etter situasjonen. ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...