Gå til innhold

Røyk og røykekultur


jenlun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
akkurat!! det er jo mange som ikke røyker, så hvorfor kan ikke de som røyker ta mer hensyn??

7788346[/snapback]

 

Sannsynligvis fordi de er mye dummere enn alle de som ikke røyker. Tror det er en viss sammenheng mellom lav IQ og røyking.

7788377[/snapback]

 

mener du at alle som røyker har lav iq?

Lenke til kommentar

Vel, tror ikke IQ kan settes sammen med om man røyker eller ikke. Uansett, jeg misliker sterkt at folk røyker, men det betyr ikke at jeg nødvendigvis misliker de som røyker av den grunn. Jeg misliker verken fattern, tante, tante, onkel eller onkel selv om de røyker.

 

Misliker også at folk snuser egentlig, men det bryr meg ikke så hardt. Det skader meg jo i hvert fall ikke direkte fysisk :)

Lenke til kommentar
Vel, tror ikke IQ kan settes sammen med om man røyker eller ikke. Uansett, jeg misliker sterkt at folk røyker, men det betyr ikke at jeg nødvendigvis misliker de som røyker av den grunn. Jeg misliker verken fattern, tante, tante, onkel eller onkel selv om de røyker.

 

Misliker også at folk snuser egentlig, men det bryr meg ikke så hardt. Det skader meg jo i hvert fall ikke direkte fysisk :)

7788437[/snapback]

 

 

Snus er vel mer godtatt enn røyk:) kan jo ikke bare drite i vennegjengen hvis noen av dem begynner å røyke....

Lenke til kommentar
kan jo ikke bare drite i vennegjengen hvis noen av dem begynner å røyke....

7788462[/snapback]

 

En røyker er aldri en god venn.

7788470[/snapback]

 

hvor gammel er du egentli? har truffet mange trivelige folk på fest, og de er trivelige selv om de tenner seg en røyk....

Lenke til kommentar
hvor gammel er du egentli? har truffet mange trivelige folk på fest, og de er trivelige selv om de tenner seg en røyk....

7788491[/snapback]

 

Tror ikke min alder er så viktig i denne diskusjonen. Sjansen for at røykere backstabber deg er større enn for ikke-røykere.

Lenke til kommentar
Tror ikke min alder er så viktig i denne diskusjonen. Sjansen for at røykere backstabber deg er større enn for ikke-røykere.

7788506[/snapback]

 

*knis*

 

Morsomt, og samtidig seriøst framført!

 

Fox: hva viser den grafen egentlig ?

Jeg ser ingeting om iq på den grafen.

 

Men dog, jeg vil tro det er en viss relevans mellom iq og røyking.

(men ikke nødvendigvis en kjempeforskjell på iq mellom røykere og ikke-røykere)

Lenke til kommentar

Røyk er ut;

Det lukter ikke spesielt godt.

Det smaker heller ikke særlig godt.

Avhenghetsdannende, når det kommer til denne graden av røyking koster det også store mengder med penger.

"Ikke bra for helsa", er vel strengt tatt ikke det heller, men er rimelig sikker på at dette punktet er ganske oppskrytt og oppblåst.

 

Røyking fører til at noen har det lettere for å få kontakt sosialt, en grunn til å bare stå å prate i noen minutter, er vel noe av det positive som kommer ut av røyking.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...